Medium i S-vall trakterna?
Hej.
Några som vet av några medium runt Sundsvall?
Jag har hittat två hemsidor, men undrar om de finns några fler som jag missat?
Eller härnösand?
Mata med alla ni vet.
Hej.
Några som vet av några medium runt Sundsvall?
Jag har hittat två hemsidor, men undrar om de finns några fler som jag missat?
Eller härnösand?
Mata med alla ni vet.
www.anglaporten.snabber.se
Lisbeth heter hon och är superbra, men hon bor lite utanför kramfors.. Jag bor själv i s-vall och tycker att hon är den bästa.
Haha...gör så! Hon är en helt fantastisk människa och jag har gått medialkurs hos henne förut. Pendlade mellan sundsvall och kramfors.
Hehe, ja då måste hon vara bra! Jag är så sugen på någon kurs, men tyvärr så måste jag spara undan lite pengar först.
Ja det är juh så dyrt men hennes kurser kostade 100 kr per gång.. vi gick 2 ggr i månaden.
Jaså? Det var alltså inte en klumpsumma?
För är det uppdelat på det sättet så överlever man verkligen varje månad ändå.
Nej då hon körde per gång.. det var superbra för det märktes inte så mycket att det försvann en liten slant varje månad. Däremot gick det lite bensin då, men det var det värt!
Hon har även småkurser till och från på helger då det kanske kostar 500 kr för den kursen. Hon brukar inte vara dyr. Sist var jag med upp till spökprästgården...superspännande och lärorikt! Skrämmande oxå...
Det kostade 500 kr för ett dygn med alla måltider inräknat.
Men det är kanon bra
Jag bara måste skicka iväg ett mail till henne med lite frågor. Jag har funderat så länge nu, det är dags att göra slag i saken!
Gör så...hon har tyvärr inte haft kursen i kramfors nu på ett tag..men jag hoppas det kommer igång igen.
Mjs glädjen. Marie Johansson heter hon. Har gått hos Terry Evans och lärt sig. Hon är jätteduktig.