• NåFränt

Medium i S-vall trakterna?

Hej.

Några som vet av några medium runt Sundsvall?
    Jag har hittat två hemsidor, men undrar om de finns några fler som jag missat?
    Eller härnösand?

Mata med alla ni vet.

• Svar på tråden Medium i S-vall trakterna?
  • NåFränt

sandbacken: Tack för tipset! hon är faktiskt en av de som jag hittade själv när jag sökte runt... Har du personligen varit hos henne?

På tisdag ska jag till en tjej som heter Maria.

• johannajois

Åh vad spännande lägg gärna ut vilka som finns i sundsvall. :)

Lisbeth som jag tipsade om har oxå gått en massa kurser hos bla Terry Evans (2 olika), Iris Hall och Anders Åkesson.

• sandbacken
    NåFränt skrev 2009-06-05 11:17:32 följande:
    sandbacken: Tack för tipset! hon är faktiskt en av de som jag hittade själv när jag sökte runt... Har du personligen varit hos henne?På tisdag ska jag till en tjej som heter Maria.
    Nej jag har inte varit hos henne, men jag vet flera stycken som har. Jag känner henne sen förut och hon är kanonbra. Hon ska komma till mitt hus i höst för att rena, vi har lite oroligt här. Vi har haft ett medium här förut och han hjälpte 3 stycken över till andra sidan. Men nu ska jag ta hit Marie Mjs glädjen för då kanske man kan få veta vilka som är här och stökar.
  • prinsessan30

Hej
    Är också intresserad av detta och tänk gå nån kurs men det har inte blivit av.

• johannajois

Vad roligt! Det gick alltså bra?? Vad kostade sittningen?

• NåFränt

Ja det gick bra! Det var inte mycket hon sa som inte stämde kan ja säga.. Och så får vi se vad tiden utvisar av vad hon sagt lite om framtiden + att hon var en mycket trevlig o rolig kvinna! 500kr kostade det.

• johannajois

Okej..vad roligt!

Jag har precis haft kontakt med Lisbeth som är sugen att köra igång kurser, eventuellt i Sundsvall, men då måste det helst vara ett par intresserade så hon inte åker ner hit i onödan. Någon som är sugen, eller som annars kan tänka sig att pendla till H-sand eller Kramfors?

Jag tycker mycket om Lisbeth och kommer göra allt för att fortsätta min resa med henne.

Svar på tråden Medium i S-vall trakterna?