• NåFränt

Medium i S-vall trakterna?

Hej.

Några som vet av några medium runt Sundsvall?
    Jag har hittat två hemsidor, men undrar om de finns några fler som jag missat?
    Eller härnösand?

Mata med alla ni vet.

• Svar på tråden Medium i S-vall trakterna?
  • NåFränt

Jag är sugen! Men jag har inte gått någon tidigare kurs.. så det beror på vad det är för kurs? Och vad det kostar osv.. Så jag vill gärna veta mer!!!

• johannajois

Ja men det brukar kosta 100-150 kr per gång. Det brukar vara varannan vecka, 2 ggr i mån.

Kurserna hon kör är medialutveckling bla och då är det både gamla som nya som är välkomna! Dels så är det bra för oss som varit med ett tag om det kommer nya och dom nya kommer fort in i det. Övning ger färdighet sägs det och trots att jag gått så länge som jag gjort så blir jag aldrig fullärd...

• NåFränt

Okej. Vad bra! Jag har ju tänkt gå en kurs ett tag.. å efter gårdagen så fick jag besked om att jag skulle må bra av att "gräva vidare" i detta intresse! Så det är väl dags att gå en liten kurs nu och se vart det leder..

Om det blir i Sundsvall så är det ju kanon!
    Annars om det är i H-sand eller kramfors så kan man kanske samåka o turas om med bensinen om det blir några från sundsvall då? Jag har själv inget körkort men..

Sa hon något om när hon tänkte köra igång isåfall?

Några fler intresserade??!

• johannajois

Ja precis då kan vi samåka...det är juh bara roligt om vi är några som kan åka.
    Hon funderar på vad man tycker om det funkar i sommar eller om alla är för upptagna och hon borde vänta till hösten, så det beror nog på när vi känner att vi vill. Och hon har tid då såklart.

• NåFränt

Okej. Jag är intresserad! Jag har inga stora resor inplanerade under sommaren.. några mindre små blir det nog, men mest på helger då.
    Hur många vill hon ha i gruppen då? Känner du några som är sugna?

• johannajois

Hon vill juh att det ska vara några stycken som man får gärna "ragga" med sig fler...för till slut hoppar en del tyvärr av av olika anledningar. Och då är det bra om man har en grupp med ett par stycken som består. :)

Jag har svärmor uppe i kramfors som oxå brukar gå och hon känner två som är sugna, jag vet 2 som jag tänkt dra med som är sugen... du då? Känner du några?!

• ukochana

Johannajois: Jag kanske är intresserad, kan du berätta mer?

• NåFränt

Nä jag vet faktiskt inte, det är egentligen bara min syster som är intresserad. Men hon jobbar så knasigt så hon är mer intresserad av helgskurser.

• johannajois

Hon har haft och kommer säkert ha helgkurser förr... dom har legat på ca 500 kr för en hel helg och maten brukar då ingå.

ukochana: Du kan gå in och läsa mer på hennes hemsida www.anglaporten.snabber.se

Svar på tråden Medium i S-vall trakterna?