• My treasure

2 missfall i rad, hur gick det med er tredje?

jag har oxå haft två st mf..
    Har en dotter född -07, så jag vet ju att jag iaf har kunnat!
    men nu e allt hopp om syskon i papperskorgen.. Försöker att hålla hoppet uppe, men..
    De sista mf vi fick va den 31 maj, å vi försöker direkt nu. De hjälpte ju tydligen inte att göra en "paus" så..
    Hoppas att vi plussar snart, å att pyret får stanna kvar!

Är de någon som har erfarenhet av barnabyl/albyl minor?
    har hörta att mf KAN bero på blodpropp i livmodern, å att detta ska förebygga de..

• My treasure
    monchichi76 skrev 2009-06-22 11:32:54 följande:
    Exakt...många mf kan bero på blodproppar i livmodern. Många som får fertilitetsbeh. verkar få äta trombyl i just det syftet. Albyl minor ska visst ha samma verkan.. Läste på fass att under 100mg inte är farligt för fostret, och tar man 1/4 tabl. som de flesta verkar göra så är det ca 62mg. Fattar som att man äter från ÄL och får man mens så slutar man upp tills nästa ÄL, men blir gravid äter man vidare..till typ v12-15.Har läst om en del som fått behålla sin tredje grav. när de ätit detta....MEN..ingen vet ju om de skulle fått göra det iaf.. Men jag känner att det är värt att testa!Men som sagt har jag har ingen egen erfarenhet utan har bara läst på en del om det.Tror oxå att vi kommer sexa på som vanligt och blir det så blir det..Annars blir det storsatsning efter nästa mens..igen.. Känns som att tiden bara rinner förbi...
    Tack!!!
    gud man blir ju helt snurrig i bollen av allt
    Men som sagt, är de ingen fara, så kan man ju prova
  • My treasure
    hoppaspåpluss skrev 2009-07-23 17:53:48 följande:
    Jag fick min första mens sen skrapningen igår, vill att tiden så gå lite fortafre tills nästa äl o bim. Hur har det gått för er andra??
    Åh va skönt för dig Hoppas att de tar sig snart då! Ska hålla tummarna för dig {#lang_emotions_flower}

Jag är gravid Är nu i v 7+4 å var å gjorde ett vul idag, å såg ett alldeles underbart litet hjärta slå Helt ljuvligt!! Jag började att äta 1/4 Albyl Minor å läkaren sa att de finns studier på detta å han skrev ut trombyl el va dom heter, så jag slapp dela dom. Så de känns skönt att jag fått ett Ok på de

Hoppas att de går bra för er alla å att vi nu får behålla våra små liv i denna el kommande graviditet!

Kramar!
  • My treasure

hoppaspåplus: Tack så mycket {#lang_emotions_flower}Ja jag förstår din längtan! Hoppas att du plussar snart

Nethe85: Åh så roligt! Grattis!!! {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden 2 missfall i rad, hur gick det med er tredje?