Inlägg från: Sigurda |Visa alla inlägg
  • Sigurda

min pojke ska få resurs.....

Va jätte glada att ni får en resurs till eran lille. Jag har en 10 åring som har bekymmer med det du beskriver och han får ingen hjälp alls. Han hade resurs i 1 år när han gick i ettan men den tog dom bort pga neddragningar :( Nu mår han jätte dåligt och rektor + lärare vill att han byter skola för dom tycker att han har bränt sina broar med sina skolkamrater, han är ensam och ingen vill leka med honom pga hans humör, Han ville inte gå på skolavslutningen *snyft* Nu ligger 2 anmälningar hos soc, en från rektorn och en från polisen för att han fick ett så stort utbrott i skolan där han gick o hämta en kniv, Hur i helvete ett skolbarn ska få tag i en sådan!!!!! Men dom tror inte på resurs till honom. Vi går även på BUP Som tycker han ska ha en men dom kan inte bestämma åt skolan. Pengar styr allt så ta vara på den chansen innan det är försent. Våran familj mår inge vidare nu. vi har jobbat med det här sen han va 3 år. Varav ett år av dom fick han och vi lite lugn då han hade en jätte bra resurs...Lycka till!!!

Svar på tråden min pojke ska få resurs.....