Inlägg från: The Kittycats |Visa alla inlägg
  • The Kittycats

Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)

Hej,
    tänkte också hoppa in här om det är ok?
    Har visserligen inte ÄL förrän idag (tror jag), men det är ju "i dagarna" iaf BIM borde vara kring den 23/6. Tyvärr vet jag inte exakt för min tidigare hyfsat regelbundna mens (har haft 28-30 dgrs cykel) kom på dag 34 i maj..... Grrr....

Har räknat enligt FL:s ÄL-kalender, så vi har haft sex 2 ggr per dag igår och i förrgår (försöker pricka in alla fertila dagar). Och ikväll tänkte jag försöka förföra min sambo med en massage, får se hur det går Det är första försöket för oss, så han vill inte att jag säger när jag har ÄL för då tycker han att det blir för mycket press.

Det är bara att hoppas, hoppas, hoppas.....

• The Kittycats

jennyochjohan:
    än så länge räknar jag bara fram ÄL. Men om det inte tar sig snar kommer jag nog börja med stickor också. Men jag äter Rosenrot, eftersom jag inte alls känner av min ÄL. Möjligtvis kan jag ibland märka av det på flytningarna.

Men vad kul att du har så många symptom! Låter verkligen sm att du kan vara gravid

Mozzarella: Här gäller det med ikväll, om du nu menar det jag tror....

• The Kittycats

Bjornis:
    Nej jag kan inte påstå att jag märker någon skillnad. Jag har haft ont i magen, men jag har ätit mycket skräpmat senaste dagarna så det kan lika gärna bero på det.
    Vet inte om man behöver äta RR längre , typ 2 el 3 omgångar för att märka av något? Men jag behöver bli allmänt piggare också, så RR gör nytta ändå
    Jag har hört om en del här på FL som stickorna inte har fungerat för, så det är nog bra att ni kör på ändå.

• The Kittycats

Oj vad alla har symptom... *avis*
    Jag känner inte av ÄL, och inte har jag någon molvärk heller. Jag har fått massor av finnar, det kanske beror på Rosenroten om jag nu har ÄL i dagarna... Vem vet, inte jag iaf Det är bara att fortsätta vänta......

• The Kittycats

Jag känner inga symptom alls, vet inte hur jag ska tolka det..... Är jag lugn och inte letar; svar NEJ.
    För det är ju inte så att jag inte önskar och toklängtar efter graviditet och bebis jag med! Jag kommer väl snart att "hitta" på symptom bara för att jag VILL så gärna.
    Hmm vänta pirrar det inte lite i vänstra bröstet.... Nej det var nog BH:n som satt snett... attans!

Det är så låååång tid till BIM! Får väl börja knyppla eller nåt för att distrahera tankarna.

• The Kittycats

jennyochjohan:
    tycker också att du måste vara gravid med alla dess typiska symptom! Annars äter jag upp min hatt.... Jag skulle vara glad om jag ett sypmtom för då finns det ju hopp *avis*
    Jag hoppas du hinner skriva på tisdag morgon, så vi får veta hur det går. Spännande, det är inte så långt till tis ju.

• The Kittycats

Håll gärna tummarna för mig också Ska testa strax innan meadow, runt den 23:e. Hoppas att det visar plus då, och att ingen mens dyker upp innan!

• The Kittycats

Jga kan inte heller få fin lista

BIM + När testa er

jennyochjohan BIM ca 13/6-20/6 ska testa mig den 16/6
    Meadow BIM ca 19-22/6 ska testa mig den 28/6
    Alfonsina BIM ca 18-20/6 ska testa mig 18/6´
    kittycat BIM ca 23/6 ska nog testa mig 19/6

Gravida

Svar på tråden Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)