-
Bara barnet juCaffreys skrev 2009-06-22 21:00:47 följande:Som dessutom är så äckligt gammal. Ha ha Hon är typ 27 eller nått
-
Nää det är hemmaCaffreys skrev 2009-06-22 21:03:40 följande:Svalis vilka fina bilder. Mokiia Vilken söt valp. Är det sjön vid Körunda, badplatsen efter golfklubben?
-
mm den du tänker på heter muskan.Caffreys skrev 2009-06-22 21:04:11 följande:Muskan hette väl sjön om jag inte minns fel -
det ska jag göraS vali s skrev 2009-06-22 21:07:20 följande:Kanske är träningsvärk Alex har Du, inboxa mig din e-mailadress... Den försvann ur minn adressbok vid flytten till nya hårdddisken
-
mailen är inboxad
-
Tackar.. då ska jag kika
-
Roligt med fina bilder..ska organisera nu på semestern :)
-
Här medS vali s skrev 2009-06-22 21:33:24 följande:Då har du lite att göra F*n FL krabbar o segar sig
-
Kan vara det.Kibell skrev 2009-06-22 21:45:49 följande:God kväll! Efter mycket om så somande Belle i soffan. Hon skulle få se Lotta på Liseberg. Trodde hon var trött och skulle somna fort men icke. Imorogn är det upp tidigt och med mig en stund på jobbet. Sen ska vi till doktorn och kolla hennes huvudvärk. Ringde idag och sköterskan tyckte att när det gäller huvudvärk och barn så vill dom att man kollar det. Hon säger ibland att det värker och då i hela kroppen. Men hon har inte sagt nåt på dagis idag. När jag hämtade henne så gick vi och badade och inte ett ljud. Berättade när jag hämtade henne att vi skulle till doktorn och då "kom hon på" att det hade ju värkt lite idag. Så när vi cyklade hem från badet så sa hon att hon ville vara ute. "Ja om det är några ute, men du har ju ont i huvudet så då kanske du ska vara inne och ta det lugnt", sa jag. " Nä men jag har inte ont nu". Så ja jag har inte den blekaste vad det är för värk hon har. Finns den eller finns den när hon vill? Hon börjar bli snorig så jag funderar på om det kan vara bihålorna. Hon säger ju att det värker i hela kroppen. Kanske på väg att bli förkyld? -
näää här medS vali s skrev 2009-06-22 21:47:46 följande:Då är det inte mobbing enbart mot mig då
-
Hejsvejs, här var vi haft en underbar dag på stranden. Nu har vi legat och slappat ett par timmar och Alex sover. Jaa jag vet att han troligen kommer vara vaken hela kvällen men det är det välkommen paus just nu.
Alex har gått hos hårfrissan sen första gången
-
Har hon gått över tiden?Heisan skrev 2009-06-23 22:25:56 följande:Har varit hos hästen, hon blir så putt när jag kollar hennes tuttar så hon försöker sparka mig, jag har löst det genom att ta en skottkärra o ställa vid hennes bakben... Det funkar.. JAg har sovit alldeles för lite de senaste dagarna.. KIbban bra att kolla upp, Sandra har oxå fått äta vitaminer under en kortare period-fast hon vägrade ta dem innan hon hade fått läsa på burken så att jag inte försökte förgifta henne.. Jagh ar plockat minst 30 vandrande fästingar på Adina o skall strax gå o lägga mig, stiger upp fem för att kolla hästen, vissa nätter åker jag vid 1-2 oxå..*pust* Svalis-man får tröttna, faktiskt, fast jag måste säga att jag tycker att det är härligt att du låter Linnsan välja kläder själv... Det är trist med föräldrar överlag som inte lyssnar på barnen bara för att de är "små" o prackar på dem sin klädsmak trots att de uttrycker en egen.. -
Vi ska åka till parken Zoo innan semestern är slut..säg till om du vill ha sällis-S vali s skrev 2009-06-23 23:48:33 följande:Där har vi varit Det lutar åt Skansen eller kanske Parken Zoo i Eskilstuna.... vi får se Nu ska jAG SOVA, UPP TIDIGT I MORGON BITTI Oppps capslock *sorry* -
Nyss hemkommen från stranden med Alex och hans far.. ja nu på morgon han jag och Moddan bestämma att vi ska till parken zoo nästa vecka. Det vore super skoj om fler vill hänga med.
-
Nu har vi slumrat en stund hela familjen. Det var tröttsamt att vara på stranden och Ella är helt utslagen.
-
Haha vi började också idagmodestyonly skrev 2009-06-24 19:15:42 följande:Nu har vi bestämt oss för att få Oscar blöjfri! Han har envist vägrat att vara utan blöja, hittills! Nu tog jag tag i saken och sa att han skulle sitta på toa eller pottan, en liten stund varje gång vi byter blöja! Nu kom resultatet i pottan..
Men tyvärr så har allt kommit i byxorna hela dagen.. bara att fortsätta i morgon.
-
Nu måste jag in i Michael Jackson debatten eller säga hur det har varit för mig. Michael var den största idolen jag någonsin haft. Det fanns inte en till som honom. Jag var komplett förälskad i honom när jag var ung. Ni vet en sån där hysteriker. I många år var han den one and only . Tragiskt nog så gick det upp för mig efter alla år av skriverier att nog måste det finnas något skumt över honom eftersom skriverierna aldrig ville tystna. När han sen skaffade barn och tvingade även dem leva ett onaturligt liv och bakom skynken, ja då försvann hans storhet för mig.
Han kom, han sågs, han dyrkades - Han blev sorglig, han blev patetisk, han gjorde bort sig. -
Fyyyyyyyyy vad varmt *flämt*
Jag tog ju tidig semester ???? Brukar inte värmen komma i Juli, augusti. -
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kommer inte in på FB. De skriver att jag måste tillåta cookies. Ska gå in i säkerhetsinställningar och tillåta det. Jag hittar inte det!!!! HJÄLP NÅGON -
ok ska prova det