• AmBeZa

    Vi som hade BF 25:e juni 2007 ± 5 dagar DEL 8

    Hittade ingen ny tråd så jag startade en!

    Vet inte hur stort intresset är men nu finns den i alla fall!

    Hoppas alla hittar hit!!!


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Vi som hade BF 25:e juni 2007 ± 5 dagar DEL 8
  • Kegge

    Tjingeling!


    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Bebbe 090630 ♥~♥
  • Fenderine

    Hej hej! Jo men vi kör väl på ett tag till va!

    Nilas vaknade i natt och var förkyld, tyyypiskt precis som lillskruttan börjat sova lite bättre, ja ja, det var väl tur det iofs

    På 2-årskontrollen var allt prima med lillkillen, han är lång och smal och de var mäkta imponerade av hans snack, han pratar som en riktig människa med 5-6 ordsmeningar

    Har precis skaffat facebook, hur var det, visst hängde ett par av er där också?

  • Kegge

    Ja det klart vi hänger i ett tag till!

    24 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Men känns helt oki om bebis kommer tidigare dock inte nu för vi är oxå förkylda så ingen orkar med någe just nu!


    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Bebbe 090630 ♥~♥
  • AmBeZa

    Försökte skicka ut länken till alla men då blev jag beskylld för att jag skickat spam så det gick inte att skriva alls på några timmar! {#lang_emotions_yell} Men jag ska göra det ikväll...

    Fenderine; Jag finns på Facebook!

    Kegge: Härligt med bara 24 dagar kvar!!!!

    Vi ska flytta igen!!! Redan den 1 juli!! Vi har köpt min farmor och farfars gamla hus en bit utanför stan i det lilla samhälle där jag växte upp!! Så nu får barnen bo i huset deras mammas farfar byggde, gå på dagis där mamma gick, gå i skolan där deras mamma gått, de kan gå till sin mormor och mostrar när de vill så jag är sååå glad!! Har längtat efter att flytta dit länge men drömhuset har inte varit till salu förrän nu!!
    Vi har aldrig trivts här i vår radhuslänga så det känns så obeskrivligt skönt att få ett fristående hus med härlig trädgård runt om!!

    Och plats till ett barn till oxå...


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kegge
    Nattugglan Louise- Men vad härligt det låter med en flytt till något man längtat efter!
    Åhå plats för ett barn till? mmmhmmm!
    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Bebbe 090630 ♥~♥
  • Widmarkarna

    Louise: vad lyx!!! stort grattis

    Fenderine: japp är med på facebook, heter Malin Widmark =) har ett brudfoto som presentation :D. Sover lillan bättre? skönt, vår kicka äter 2 ggr/natt nu, fast hatar verkligen banangröten nu :/ hon äter risgröt 6 mån, slukar i sig den.. får köra med burkgröt också då..

    annars ¨så har vi kommit hem från sthlm idag, jäklar vad trött man blir av storstadsrännande! vi var där en vecka och nu är maken min polis polis potatisgris :)

  • AmBeZa

    Tack! Ja det känns skitbra!!

    Kegge: Visst vettu!! Och Benjamin sa häromdagen att han vill ha en bebis till och Zackarias höll!! Amina vidhöll dock att det räcker med de 3 barn som redan finns!
    Vi får väl se i framtiden...

    Widmarkarna: Härligt att gubben är färdig polis nu då!!! Du får gratulera honom så mycket!

    Förresten så heter jag Louise Hasselblom på Fb...


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
  • Fenderine

    Nattugglan: Grattis, det lät ju superhärligt!! Vad är det för typ av hus, gammalt trähus eller nåt annat?

    Widm: Grattis till dej också som nu kan titulera dej polishustru Kommer han att vara mer hemma nu?
    JOni sover skapligt nu ja, somnar runt halv tio, äter runt 4 och sover sen till 7-8. Skulle gärna ha henne i säng lite tidigare, ska prova det framöver tänkte jag. Vi har ocskå börjat med lite gröt nu men det är inget hon är speciellt intresserad av, vi har banangröten som jag blandar ut med lite plommonpuré eftersom hon är så jäddrans hård i magen annars. Hon har t o m varit tvungen att få lavemang en gång
    Nu ska jag kolla om jag hittar dej på facebook

    I går åkte jag till uppsala för att lyssna på lillsyrran som hade en spelning, kom hem idag igen, det var ganska skönt faktiskt att få lite "ledigt" en gång och komma ut lite bland folk, man är ju inte såååå bortskämd med det nuförtiden precis... Och sen är det underbart att komma hem och krama om småtrollen igen

  • Kegge
    Widmarkarna- Gratulerar till maken å ska väl bli skönt att få ha honom hemma lite mer nu kan jag tro?
    Maken har oxå gått utbildning ett tag nu mån-fre men på sitt jobb 30min bort men har varit halvdö på kvällar å helgerna så man har inte haft nån nytta av honom jodå varit najs att han slutat vid 16.30!
    Nu ska han börja jobba innan de får börja på det nybyggda "huset" ska bli konstigt å va ensam till kl 20.30 det var ett tag sen!
    Sen har jag problem med att få tag på honom då de inte får ha mobil med sig in så man får ringa runt lite känns lite jobbigt om det skulle sätta igång.
    Funderar på hur läggningen ska gå sen med två barn ensam hur har det gått för dig?
    ♥~♥ Son 070630 ♥ ~♥~♥ Bebbe 090630 ♥~♥
  • Fenderine

    Nu har jag addat er båda Sitter och surfar lite medans lillsan somnar, vilket går trögt ikväll, hon sov lite sent sista sovet plus att hon är förkyld...

Svar på tråden Vi som hade BF 25:e juni 2007 ± 5 dagar DEL 8