• Anonym (BT)

leva på brustabletter

Hur länge tror du att man klarar av att leva på multivitamin brustabletter?
    Om man dricker ca 10glas om dagen (dvs 5L vätska), hade man klarat av det i en veckas tid? man får ju fortfarande vitaminer, hur mycket tror ni man skulel kunnat gå ner i vikt?

• Svar på tråden leva på brustabletter
  • After Forever

Gud så korkat. Jag antar det är en tanke du tänkt för att gå ner i vikt.

• LJ87

håller med förre talare.. fy fan vilken korkad idé.... vet inte om man ska skratta eller gråta åt den...

• Spicy Women

Vilken korkad idé. Sen får man inte dricka så mycket brustabletter.

• FH Mamma

tror inte multivitamin hjälper utan du borde nog isåfall äta fler vitaminer.

Om man har något speciellt att göra efter tex 1 v som gör att man vill gå ner i vikt så kan det funka men så fort man börjar äta så kan man gå upp mer än man gått ner.

På 1 v utan mat 5-10kg kan man nog gå ner.

• Anonym (BT)

Läste om en tjej som kört denna "renande kur" i fem dagar, för att rensa tarmarna- som en detox kur. Dessutom minskat magsäcken och gått ner 8kilo. Tänkte testa, men undrar om det kan ge biverkningar. Jag får ju ändå i mig vitaminer?

• Eisa

Fast sen när du slutar leva på dessa tabletter så kommer du ju gå upp igen. Skaffa dig en hållbar livsstil.

Jag vet inte om man kan leva på det en vecka. Finns väl maxdos på de där också.

• After Forever

Anonym (BT) skrev 2009-06-06 13:46:49 följande:

Läste om en tjej som kört denna "renande kur" i fem dagar, för att rensa tarmarna- som en detox kur. Dessutom minskat magsäcken och gått ner 8kilo. Tänkte testa, men undrar om det kan ge biverkningar. Jag får ju ändå i mig vitaminer?
    Jaha, men fibrer,proteiner,kalorier o.s.v då?
  • Eisa
    Anonym (BT) skrev 2009-06-06 13:46:49 följande:
    Men man får väl bara äta 1 sån där tablett per dag?
  • FH Mamma

Man krymper nog inte magsäcken och när man börjar äta igen går man upp i vikt mer än man gått ner.

• Anonym (BT)

Jag har en ny livsstil och diet, men det tar en sådan tid att se resultat. Jag tänkte mig denna kur som en kick off, bara för att se lite resultat på snabbare tid- så att jag bli mer motiverad :)

Svar på tråden leva på brustabletter