Inlägg från: Ekologiskt Godis |Visa alla inlägg
  • Ekologiskt Godis

Fullmåne inatt!

Jag har iofs 5 dagar kvar, men jag ska också hoppas på fullmånen.
    Det är väl fullmåne gravitation som det har med att göra? För då kanske man ska pröva stå upp under hela fullmåne-perioden för att se om gravitationen vill göra sitt=D

Har också läst här att det skulle va ikväll, men i min kalender står det att det ska va imorgon. Men man lär ju se vilket utav det som stämmer=D

• Ekologiskt Godis
    sakariasmamma skrev 2009-06-06 21:47:39 följande:
    Ekologiskt Godis skrev 2009-06-06 18:07:10 följande: Haha.. Jag har med tänkt lite sådär halvdumt att jag måste stå upp mycket idag. Lite crazy är man alltid! =)
    Ja men det kan nog inte skada i alla fall=D Möjligtvis trötta svullna fossingar, men vad gör det ifall det faktiskt funkar XD
  • Ekologiskt Godis

Inget hände mig inatt. Tittade inte ut för att se om det var fullmåne inatt eller om det är denna kommande natten. Någon som såg en fullmåne?

Idag är min mage lätt som en fjäder. Känns som om allt hamnat i motsatt effekt hos mig. Inga känningar, ingen foglossning överraskande nog, inga tecken alls på att nått ska hända. Absolut ingen vattenavgång heller:(

• Ekologiskt Godis

hur vet man vilken tid det är?

• Ekologiskt Godis
    Suzybo skrev 2009-06-07 14:22:18 följande:
    Jag tror att det är vanligare att förstföderskor går över tiden än att omföderskor gör det ...
    Det är så lustigt, för jag har också hört att det ska va så, plus att i all statistik nämner de detta. Men av alla de jag känner så har första barnet kommit tidigare hos de flesta och hos omföderskorna så gick de över tiden.
  • Ekologiskt Godis

Här var det lugnare än lugnast när det skulle va fullmåne=(
    Vaknade dock mitt i natten o hade mega ont i magen och i underlivet, men sen försvann det o sen dess har det inte hänt något.
    Fullmånen hjälpte alltså inte:(

• Ekologiskt Godis

Hände det inte något för NÅGON här i tråden? Annars kan man ju i princip missfärda fullmåne-myten helt och hållet o bara kall det för slump:(

• Ekologiskt Godis

haha fast de som de kanske har funkat för är nog på bb nu o väntar på att få komma hem med en liten prins/prinsessa=D

Får väl hoppas att det åtminstone finns EN som har haft tur under fullmåne-natten=D

Svar på tråden Fullmåne inatt!