• sakariasmamma

Fullmåne inatt!

Jag har sett ett annat inlägg förut som handlade om detta och tänkte starta upp den igen! =)

Inatt är det fullmåne om jag tolkat kalendern rätt. Det sägs att det föds fler barn då.

Idag har jag BF. Det hade varit skoj att se om det kommer att stämma för oss. Här hejjar vi på för månens dragningskraft!! =)=)

• Svar på tråden Fullmåne inatt!
  • Majsan G

Jag har också BF idag, och hejar järnet här med...... vill så gärna att Skrutten kommer ut nu och graviditeten är slut!

• sakariasmamma

Då får vi hoppas på att det stämmer! =)
    Vi får uppdatera oss om vi får några känningar! Lite orolig i magen är jag, men kanske pga att jag hoppas. =)

• sakariasmamma

Hmm.. lite olika uppgifter. Det står 2009-06-07 20:13. Tänkte att den kanske är som kraftigast då, men att det kanske börjar inatt. Det är där jag är lite osäker på hur det ska tolkas.
    Och får vi vattenavgång kan det även hända att barnet föds eftersom det är fullgånget.

Så vi hejjar på! =)

• LiaW

tro vad man vill men jag spådde mig & enligt korten skulle det hända nått vid fullmåne=P.. jag har 15 dagar kvar till BF.. men jag hoppas hon vill komma ut tidigare..skulle bli rätt förvånad ifall vattnet går imorgon eller nått sånt..hehe

• sakariasmamma

Det är roligt att hoppas! =)

• pp08

Har BF imorgon, så jag hoppas att fullmånen har effekt på min bebis

• Ekologiskt Godis

Jag har iofs 5 dagar kvar, men jag ska också hoppas på fullmånen.
    Det är väl fullmåne gravitation som det har med att göra? För då kanske man ska pröva stå upp under hela fullmåne-perioden för att se om gravitationen vill göra sitt=D

Har också läst här att det skulle va ikväll, men i min kalender står det att det ska va imorgon. Men man lär ju se vilket utav det som stämmer=D

• Miniluvan

Här är en till som hoppas på fullmånen! Har bf om 9 dagar men imorse gick slemproppen så jag hoppas på att det kan sätta igång lite tidigare.

Svar på tråden Fullmåne inatt!