• sakariasmamma

Fullmåne inatt!

Jag har sett ett annat inlägg förut som handlade om detta och tänkte starta upp den igen! =)

Inatt är det fullmåne om jag tolkat kalendern rätt. Det sägs att det föds fler barn då.

Idag har jag BF. Det hade varit skoj att se om det kommer att stämma för oss. Här hejjar vi på för månens dragningskraft!! =)=)

• Svar på tråden Fullmåne inatt!
  • sakariasmamma

Ekologiskt Godis skrev 2009-06-06 18:07:10 följande:

Jag har iofs 5 dagar kvar, men jag ska också hoppas på fullmånen. Det är väl fullmåne gravitation som det har med att göra? För då kanske man ska pröva stå upp under hela fullmåne-perioden för att se om gravitationen vill göra sitt=DHar också läst här att det skulle va ikväll, men i min kalender står det att det ska va imorgon. Men man lär ju se vilket utav det som stämmer=D
    Haha.. Jag har med tänkt lite sådär halvdumt att jag måste stå upp mycket idag. Lite crazy är man alltid! =)
  • Ekologiskt Godis
    sakariasmamma skrev 2009-06-06 21:47:39 följande:
    Ekologiskt Godis skrev 2009-06-06 18:07:10 följande: Haha.. Jag har med tänkt lite sådär halvdumt att jag måste stå upp mycket idag. Lite crazy är man alltid! =)
    Ja men det kan nog inte skada i alla fall=D Möjligtvis trötta svullna fossingar, men vad gör det ifall det faktiskt funkar XD
  • Exi

vår son föddes då det var fullmåne, v 39+1

• sakariasmamma
    Exi skrev 2009-06-06 21:52:54 följande:
    vår son föddes då det var fullmåne, v 39+1
    Det var roligt att höra! =) Just nu är det fullt liv i magen. Jag får sitta rak som en pinne så att den får plats! Annars sparkar den så himla hårt! =)
  • VR0NK

Jag har också Bf idag men ännu inga tecken på att det är på gång. =(

• J o a n n a

Hoppas också =) bf den 20e men man vet ju aldrig

• sakariasmamma
    VR0NK skrev 2009-06-06 22:04:20 följande:
    Jag har också Bf idag men ännu inga tecken på att det är på gång. =(
    Rätt som det är kommer det sägs det. Vi får tro på det. Antingen i natt eller morgon natt! =)

Hade varit roligt om det stämde för de flesta av oss.
  • Exi
    sakariasmamma skrev 2009-06-06 22:02:34 följande:
    Det var roligt att höra! =) Just nu är det fullt liv i magen. Jag får sitta rak som en pinne så att den får plats! Annars sparkar den så himla hårt! =)
    Tron kan stjälpa berg sägs det =)

min mamma sa hela tiden att då kommer nog bebis denna fullmåne, men eftersom det var första och jag inte hade några känningar så trodde jag inte riktigt på det...

vattnet sipprade lite dagen innan så vi var inne på kontroll och fick en igångsättningstid 2 dygn frammåt i tiden då de sa att det inte var på G....

Men så ploff tidigt nästa morgon så var han ute på 3 timmar =)
  • Emke

Å har också hört det men hade ingen aning om att fullmånen nu var i9 krokarna Hoppas hoppas hoppas

Mamma till världens vackraste Agnes 071230 =) & BF 090613
  • Hexen

Både jag och min bror föddes vid fullmåne så jag hoppas det gått i arv till mig med. Jag hade bf förra fredagen så det är verkligen dags.

Lycka till alla! Yl yl...

Svar på tråden Fullmåne inatt!