Hej! Jag har också köpt Vichy Vatten från Pripps och ville veta vad det är som är så speciellt med det.
Undrar om det kommer från Vichy i Frankrike (Auvergne) eller ej. Antagligen har Pripps köpt information ang. sammansättning av tillsatter mineralier Natriumkarbonat NC och NatriumChlorid NaCL vanligt salt.
När jag var i Vichy smakade jag på källvatten, det gick inte att dricka mer än en klunkt det var äckligt saltigt och luktade svavel..
Jag dricker det bara för att jag vill testa men om ni själv har svamp går det över till barnet när ni ammar och under graviditeten. jag har tyvärr svamp och borde helt avsta från allt sött inkl. all mjöl förutom fullkorns rågmjöl, surdegsbröd och potatis. Jag slarvade och fick allt tillbaka.
Det enda som hjälper är Citricidal Grapefruit Extract, det är så bittert och Svampen kan inte överleva i sånt miljö.
Jag dricker det, det är så vidrigt, fy.... men det är ett måste. det kan man (tror jag) inte ger ett barn inte ens i extra små dosering men om du ammar blir din mjölk och din kropp ren igen om det sitter i tarmen och i blodet. Svamp syns i ögonen, i halsen i munnen, i slidan, i fingrar i handflatan, överallt när den har gått över till senare stadium. hemsk parasit.
lycka till.