• Jackass

    Förstföderskor 2007 del 11

    Hej!

    Såg  att tråden "gått ut". Gjorde därför en ny för inte
    vill jag att vi ska tappa kontakten nu när vi hållt ihop i hela 
    10 trådar.

    Här är vi som blev mammor för första gången under 2007.

    Jeckas
    Mamma till Noelle
    Ningla
    Cacan

    Hoppas på lite mer aktivitet!
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Förstföderskor 2007 del 11
  • Ningla

    hej på er, hur bara mår ni ...

    är ju bara dagar tills det är dags för di jeckas och carol med ju : )

    Är det inte så ? =) har för mi det .

    Jag stampar in i vecka 28 nu och trimester tre, vet inte hur många gånger man sagt det men det är ju ofärskämt vad tiden går denna gången.

    Ska snart iväg till jobbet. Hoppas att dagen slutar bättre idag än i torsdags natt/kväll då den avslutades med en fräck smitning : (


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass

    Hej tjejer!

    Här är det bf på fredag + bm-besök på eftermiddagen. Sedan går min bm på semester, så får se om hon meddelar vem jag ska vända mig till om det blir övertid. Iofs får ju bebis gärna komma nu, men har ju inga som helst tecken på att så är fallet. Dock hade jag väl inga solklara tecken med My heller, vaknade ju av värkarna som snabbt tilltog, men ändå dröjde det 18 timmar innan hon var ute . Hoppas på halva tiden denna gång.

    Mamma till Noelle: hur önskar du att din förlossning ska gå? har du ändrat något i din plan i jämförelse med förra gången??

    Ningla: Jag kan bara hålla med om att denna graviditet flygit förbi. Tyckte det nyss var oktober och jag satt här hemma med min sticka som visade på att jag var på tjocken. Nu är man 4 dagar från bf och har väl inte riktigt hängt med måste jag säga . Mycket beror väl på att man redan har en liten som tar mycket av en tid och uppmärksamhet. Tycker det är lite skönt samtidigt, för då känns inte väntan sådär jättelång.

    Kram på er!!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla

    Jo man har ju lite annat att tänka på nu, man hinner inte fundera så mycket på veckorna som går, dom bara går utav bara farten . Ena veckan är det 24 sen pang har det gått 4 till hehe ; ) och sommaren lär ju inte gå långsammare om man säger så : ) Skönt!


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mamma till Noelle och William

    Jeckas> Jag har inga direkta önskningar denna gången, det gick så fort förra gången att jag inte hann tänka typ..  Bara jag hinner in till sjukhuset är jag nöjd, haha
    Om det bara kunde sätta igång snart.. trodde det var värkar på G i morse, vid 4.. gjorde sådär ont i ryggen som när det startade med Noelle.. men efter 1,5 timma och jag hade legat och funderat på om det verkligen var något, så var de borta...
    Gör fortfarande ont, men mer en ihållande "smärta"
    Lustgas står på min lista... sen får det bli som det blir Tror att BM har tips o råd att komma med!


    www.noellesmamma.blogspot.com ღ ♥ Noelle ska bli storasyster! v.40 nu. ♥
  • Ningla

    Hade också en ihållande molande värk i ryggen idag , inte haft innan. Blev sur för ajg har ingen hemma just nu som kan massera.

    En kompis till mig hade typ huvudet ute mellan benen när hon kom in med sin första så nu vid andra barnet satte dom igång henne så hon inte skulle riskera att föda hemma , hu !


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass
    Mamma till Noelle skrev 2009-06-12 20:36:37 följande:
    BF+2 ingen bebis... *muttrar* Jeckas???
    BF idag, ingen bebis . Tror den kommer nästa vecka som tidigast.
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Cacan

    hej hej!
    Nu börjar BF - dagarna några..

    Själv är jag i v22. Mår toppen! Är väl inne i den goda fasen i graviditeten o bara njuter!

    Emilia mår bra, har börjat trotsat riktigt ordentligt o försöker med allt!
    Vad svårt det är i olika situationer o veta vad man ska göra.. O hur man ska göra!??!
    Det enda viktiga är väl att man är konsekvent...

    Spännande, hoppas Era bebbar som ska titta ut, gör det snart o att allt går bra för Er!
    Ska bli kul o se vad det blir!

    Hade gott, Alla!

  • Jackass

    Cacan: Visst är trots härligt (ironisk). My gnäller och säger "jag vill inte" till en massa nu *suck*.

    mamma till noelle: hur går det för dig?? jag är bara på bf+1, men riktigt öm mellan benen och i svanskotan idag. Inga känningar att den här bebisen vill komma ut snart.


    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Förstföderskor 2007 del 11