• SeriousGangBang

Septembermagarna växer

Nu kör vi vidare och visar upp våra magar,
    klistra in er bild, eller länka in så fixar nån som har PLUS att lägga upp den

snart ni har vi en sån här att jaga

länk till "prat-tråden"

Vi gravida med BF September-09 Vol3

What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Svar på tråden Septembermagarna växer
  • NiniMe
    sanne82 skrev 2009-06-23 07:12:01 följande:
    Ninnii13: Ja, gravida magar är vackert :) Låter som att både du och jag får skärpa oss med foto. Jag har i alla fall bestämt och lovat mig själv att ta innan söndag kväll hehe
    Ja verkligen hahaha
  • AnnaFredda
    knastintis skrev 2009-06-23 00:41:46 följande:
    ni som sett min mage gissa finns även en ny ul bild idag från vi va på könsul men d hade vart kul p se va ni gissar på:=)
    En liten flicka??
  • lupin84
    knastintis skrev 2009-06-23 00:41:46 följande:
    ni som sett min mage gissa finns även en ny ul bild idag från vi va på könsul men d hade vart kul p se va ni gissar på:=)
    flicka?
  • knastintis

hehe alla tror d e en flicka:P å samma med sonen när jag vänta han.... d e ingen från varberg i denna tråden va isf kan jag avslöja för vi ska ha d hemligt för folket här...

• guld lock

knastintis: jag tror på en liten pojk därinne. Inte från varberg här heller.

• sanne82

knastintis: Jag tror på en flicka :) Jag är nässjöbo

• knastintis

d e klart å tydligt en liten elias som ligger i magen d va så nice å få se han i magen igen å d syntes helt otroligt lätt... han e jätte lik sin pappa m snus på ul bilden hahahha

• sanne82
    knastintis skrev 2009-06-23 16:50:23 följande:
    d e klart å tydligt en liten elias som ligger i magen d va så nice å få se han i magen igen å d syntes helt otroligt lätt... han e jätte lik sin pappa m snus på ul bilden hahahha
    Åh :) Grattis till eran Elias {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Septembermagarna växer