• Floff

Mammakläder i Sthlm?

Emma 79 skrev 2009-06-09 18:57:02 följande:

Kan ni tipsa mig om var i Sthlm jag kan hitta en vettig butik med mammakläder (gärna köpcentrum man kan köra till). Jag bor i Hägersten och tog tunnelbanan till Skärholmen idag och upptäckte att alls som fanns var några utplockade ställningar på HM (14 linnen storlek s, två par jeans storlek s) och absolut inga byxor jag kan ha på jobbet. Blev ganska förvånad och snart är jag i akut behov av mammabyxor då jag är i vecka 13. Tacksam för tips, och jag vill helst inte betala över 1000 kr för ett par byxor!
    Håller med, Skärholmens utbud av mammakläder är verkligen skamligt! De har hur många butiker som helst som säljer bebiskläder, men mammor verkar inte ha rätt att få fina kläder i 9 månader. I Skärholmen kan jag bara tipsa om Polarn o Pyret. Där köte jag två kjolar som var toppensnygga och beväma för ca. 499:- styck.

Jag kommer förresten också från Hägersten (Mälarhöjden närmare bestämt) men har flyttat därifrån tyvärr.
  • Floff

Emma 79 skrev 2009-06-11 20:59:02 följande:

Tre par jeans, en klänning, två linnen för totalt 350 kr. Lysande :)Lite utplockat på tröjor, men helt klart värt ett besök.

Dit ska jag släpa med mig mannen i helgen! Tack för tipset!
Svar på tråden Mammakläder i Sthlm?