• Anonym (?)

Vart köpa bh/bikini 70 G?

Behöver hjälp med vart jag kan köpa bh och bikini i stl 70 G (75 F) Gärna butik i Stockholm men andra tips går också bra!

Helst inga bruna tantmodeller som verkar vara det enda det finns gott om när jag väl hittar rätt stl. Gillar push up eller iaf vadderad, vanlig går också bra. Helst inte förminska utan hålla upp och hålla på plats är vad jag letar efter.

Hoppas ni kan hjälpa mig med detta!

• Svar på tråden Vart köpa bh/bikini 70 G?
  • Snoriz

Butikskedjan "Change" har upp till H i de flesta storlekar ;o) Mycket nöjd med kvalitén där!!

Stockholm Forum Nacka
    Forumvägen 12
    131 53 Nacka
    nackaforum@change.com 08 716 58 50
    Stinsen Köpcenter
    Glimmervägen 10-12
    191 31 Sollentuna

stinsen@change.com

08 - 631 03 30

köpte en superfin bikini där förra veckan. Halva priset!! "Otantig" ;o)

• Anonym (?)

Vad bra att det har halva priset!! Å att den inte var tantig;)

Vilken är lättast att ta sig till om man befinner sig i stan?

Tack för den ingående informationen om adresser också!

• Honeyrose

om du inte har nåt emot att beställa från internet så finns det en hemsida med underbara modeller i stora storlekar =)

www.bravissimo.com

• Snoriz

Anonym (?) skrev 2009-06-09 20:11:57 följande:

Vad bra att det har halva priset!! Å att den inte var tantig;)Vilken är lättast att ta sig till om man befinner sig i stan?Tack för den ingående informationen om adresser också!
    så lite så=) Den var supersnygg, lovar!

Jag bor nästan i skåne hihi så jag handlar ju i Helsingborg. Hittar inte i stockholm.
    Men kolla på deras hemsida www.change.com/htm/charade.asp Bläddra bland BH:ar så kommer det lite bikinis då och då. Har dom inte just den su söker hemma så kan dom säkert ta hem den, jag brukar passa på o handla när dom har halva priset, det e ganska titt som tätt =)
  • Anonym (?)

De gånger jag beställt från internet har de 95% av gångerna inte passat. Men man kan ju prova.

Har du beställt därifrån? Hur tycker du storlekarna är isf?

Är glad bara jag hittar någon som passar, sen hur man köper spelar ingen roll.

• Snoriz

Glömde skriva.. jag gav 235 kr för min. Både överdel och underdel. vadderad o superkvalité. Men som sagt då var det halva priset. Men jag tycker dera e värda fullpris iaf =)

• Snoriz
    Honeyrose skrev 2009-06-09 20:13:08 följande:
    om du inte har nåt emot att beställa från internet så finns det en hemsida med underbara modeller i stora storlekar =)www.bravissimo.com
    ja dom har jättemycket. lite dyrare dock. Men mycket bra kvalité!
  • Snoriz

Anonym (?) skrev 2009-06-09 20:18:08 följande:

De gånger jag beställt från internet har de 95% av gångerna inte passat. Men man kan ju prova.Har du beställt därifrån? Hur tycker du storlekarna är isf?Är glad bara jag hittar någon som passar, sen hur man köper spelar ingen roll.
    engelska storlekar då så det kan skilja lite på kupstorlek.. :S
  • Honeyrose

ja jag gillar bravissimo jättemycket o har beställt mycket där... det är bara att skicka tillbaka om det inte passar (frakten kostar, dock bara ca 50kr om du skickar tillbaka), men du betalar inget för när dem skickar dig den nya varan du bytt mot. storlekarna tycker jag är rätt normala, dem har ju UK storlekar men d e ju lätt att ta reda på vilken som motsvarar din egna.

har själv nyss hittat till change o köpt två bh därifrån som jag tyckte var bra, dock skulle jag nog köpt nån kup storlek större än vad jag gjorde...

• Anonym (Lina)

Tipsar om Details,www.details.se. Klicka på "Detailsbutikerna". Finns i city, Fridhemsplan & Söder nära Medis. Jag & en kompis som också handlar där är nöjda med det vi köpt, det är inte en tantaffär, men allt finns ju inte i alla storlekar (men de brukar ringa & kolla i de andra butikerna om man hittar ngt). (Jag har 65-70 F/FF/G)

Change har jag hört gott om men inte provat själv. Jag vet inte hur man åker t Stinsen men till Nackaforum går det bussar från Slussen.

Bravissimo är jag jättenyfiken på, har tänkt beställa kläder därifrån men det har inte blivit av. Kanske ska testa nu, såg en del intressant på rean om inte annat. Passar på att kapa tråden lite och frågar Honeyrose (eller ngn annan) om ni har köpt kläder därifrån?

Svar på tråden Vart köpa bh/bikini 70 G?