• Dynamic

Hur lång tid bör det ta att formatera en extern hårddisk på 1 Tb?

det låter som att disken inte mår så bra tyvärr. Vad ansluter du den med? Det ska inte ta ett dygn iaf.

• Dynamic
    Viewsonic skrev 2009-06-10 11:28:30 följande:
    Jag läste på en sajt en kille som hade samma problem och hade hållit på i två dygn.
    my god! Jo 1.1 tar tid men jag kollade med kollegan som jobbar mycket med större medier och en quick format bör ta max en halvtimme.
  • Dynamic
    Viewsonic skrev 2009-06-10 11:31:50 följande:
    Jag körde den osnabba varianten (trodde det skulle vara bättre). Men OMG detta är ju otroligt...
    Osnabba varianten har du ingen nytta av om du inte har en helt ny disk tex. Men det finns ingen poäng i att köra den långsamma alls.
  • Dynamic
    Viewsonic skrev 2009-06-10 15:27:53 följande:
    Aha den klarar jag mig utan, jag har så snuskig fantasi själv... :DNu tankar jag Startrek TNG + Voyager, Australia - och Barbie till min dotter. Ska leta upp Yesman nu.
    yesman var inget att rekomendera...
  • Dynamic
    c0ol skrev 2009-06-11 20:54:08 följande:
    Vad säger du, den var ju bra
    Den var ju såååå förutsägbar!
  • Dynamic
    c0ol skrev 2009-06-11 20:57:21 följande:
    Ja helt perfekt, man slipper tänka
    Jag klippte blommor till festen imorgon idag, det var ganska bra hjärncellsdödare med. {#lang_emotions_cool}
  • Dynamic
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-12 08:32:49 följande:
    Jag brukar kolla runt vilka biofilmer som går, knalla in på CDON och kolla dvd toppen, göra en lista... tanka hem ;)Jag är skräckfilms fantast och sjukligt fast i Hayao Miyazaki´s tecknade japanska filmer, t.exSpirited Away, Howl's Moving Castle, Princess MononokeAngående skräck så är det bästa Italienska slabbfilmer från 70-80 talet ;)har ett gäng både på dvd och VHS :)
    oh! Braindead skulle jag vilja se igen! Den rockar {#lang_emotions_cool} fast jag haaatar när hon tappar sitt öra i soppan och äter upp det {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Hur lång tid bör det ta att formatera en extern hårddisk på 1 Tb?