• Viewsonic

Hur lång tid bör det ta att formatera en extern hårddisk på 1 Tb?

Hur lång tid bör det ta att formatera en extern hårddisk på 1 Tb?

Min har hållit på ett dygn och den har formaterat 6%. Verkar otroligt konstigt. Ökar med 1% per 4 timmar eller något...

• Svar på tråden Hur lång tid bör det ta att formatera en extern hårddisk på 1 Tb?
  • Viewsonic

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-10 13:03:39 följande:

Är den klar nu? :)
    Jajamen, var å fikade och kom tillbaka = färdig!

Trodde verkligen att den var trasig...

Tack alla!
  • Ulf Harrys Farsa

Lugnt så länge du sätter upp en FTP och delar ut alla dina piratkopierade filmer så ska vi vara snälla ;)

• Viewsonic

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-10 13:45:25 följande:

Lugnt så länge du sätter upp en FTP och delar ut alla dina piratkopierade filmer så ska vi vara snälla ;)
    Är konstant uppkopplad mot TPB ska fylla den nu :)
  • Viewsonic

Jag är inte reggad på TPB än, får man mer förmåner dåj? Isåfall ska jag regga mig ...

• Ulf Harrys Farsa
    Viewsonic skrev 2009-06-10 14:05:08 följande:
    Jag är inte reggad på TPB än, får man mer förmåner dåj? Isåfall ska jag regga mig ...
    Näe det enda är väl att man kommer åt porren (har för mig det iaf)
  • c0ol

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-10 14:19:40 följande:

Näe det enda är väl att man kommer åt porren (har för mig det iaf)
    Japp det är porren
    :)
  • Viewsonic

Aha den klarar jag mig utan, jag har så snuskig fantasi själv... :D

Nu tankar jag Startrek TNG + Voyager, Australia - och Barbie till min dotter. Ska leta upp Yesman nu.

• Dynamic
    Viewsonic skrev 2009-06-10 15:27:53 följande:
    Aha den klarar jag mig utan, jag har så snuskig fantasi själv... :DNu tankar jag Startrek TNG + Voyager, Australia - och Barbie till min dotter. Ska leta upp Yesman nu.
    yesman var inget att rekomendera...
  • c0ol
    Dynamic skrev 2009-06-11 15:14:16 följande:
    yesman var inget att rekomendera...
    Vad säger du, den var ju bra
  • Dynamic
    c0ol skrev 2009-06-11 20:54:08 följande:
    Vad säger du, den var ju bra
    Den var ju såååå förutsägbar!
  • c0ol
    Dynamic skrev 2009-06-11 20:56:46 följande:
    Den var ju såååå förutsägbar!
    Ja helt perfekt, man slipper tänka
  • Dynamic
    c0ol skrev 2009-06-11 20:57:21 följande:
    Ja helt perfekt, man slipper tänka
    Jag klippte blommor till festen imorgon idag, det var ganska bra hjärncellsdödare med. {#lang_emotions_cool}
  • Viewsonic

Några andra filmer att rekommendera? Både för vuxna och andra filmer för barn.

• Ulf Harrys Farsa

Jag brukar kolla runt vilka biofilmer som går, knalla in på CDON och kolla dvd toppen, göra en lista... tanka hem ;)

Jag är skräckfilms fantast och sjukligt fast i Hayao Miyazaki´s tecknade japanska filmer, t.ex

Spirited Away, Howl's Moving Castle, Princess Mononoke

Angående skräck så är det bästa Italienska slabbfilmer från 70-80 talet ;)
    har ett gäng både på dvd och VHS :)

• Dynamic
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-12 08:32:49 följande:
    Jag brukar kolla runt vilka biofilmer som går, knalla in på CDON och kolla dvd toppen, göra en lista... tanka hem ;)Jag är skräckfilms fantast och sjukligt fast i Hayao Miyazaki´s tecknade japanska filmer, t.exSpirited Away, Howl's Moving Castle, Princess MononokeAngående skräck så är det bästa Italienska slabbfilmer från 70-80 talet ;)har ett gäng både på dvd och VHS :)
    oh! Braindead skulle jag vilja se igen! Den rockar {#lang_emotions_cool} fast jag haaatar när hon tappar sitt öra i soppan och äter upp det {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Hur lång tid bör det ta att formatera en extern hårddisk på 1 Tb?