• Ell

Min bebis går ej upp i vikt..Fler??

Men äter han varannan timme om ni erbjuder det? Verkar han pigg när han väl är vaken eller sover han hela tiden? Vill INTE skrämmas men vår dotter sov och sov och fick väckas alla mål under flera dagar, de kollade hennes blodvärde och det var så lågt att hon till slut fick en blodtransfusion! Hon fick sedan järndroppar i maten alla mål i flera månader.  

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Junie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ell
    bebis maj 12 skrev 2009-06-10 13:34:30 följande:
    Han vaknar själv..ibland sover han två timmar upp till 4 timmar.På natten kan han sova 5-6 timmar innan han vill ha mat.Jag har precis börjat mata varannan timma.Ska prova igen kl 15.Han är pigg när han är vaken och är oftast vaken 45 min eller mer mellan målen..Hoppas verkligen han gått upp lite tills på fredag...
    Med tanke på hans dåliga viktuppgång ska du kanske överväga att inte låta honom sova 5-6 timmar utan låta det gå max 3 timmar mellan målen dygnet runt och se om det blir nån bättring tills på fredag. Det låter ju som han inte är sjuk på nåt sätt i alla fall om han orkar vara vaken vid varje mål och ca 45 minuter är helt normalt för en i den åldern. Du kan väl berätta hur det går för er nu under veckan!
  • Ell

Vad skönt! Matar du oftare nu eller hur blev det?

Svar på tråden Min bebis går ej upp i vikt..Fler??