Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vitt lantliv - del 3

Aha...först ut

Här äts det tårta och öppnas paket...sen blir det en lååååååååååååång promenad för att göra sig av med alla kakor man tryckt i sig

• Kaktus76
    LissAnna skrev 2009-06-10 17:10:35 följande:
    Har du ätit sååå många kakor?
    Japp Det är ju sååå gott!! Tur det bara är kalas 1 gång/år och barn
  • Kaktus76

Tittar in mellan regnskurarna

numberone: Förstår att det är många tankar och fundringar som virvlar runt i huvudet och det är ju absolut förståligt....Men så duktig hon är lilla charmtrollet erat

Är det någon som har utemöbler från Rusta och som vet om deras kvalite och hållbarhet är bra? Är lite sugen på ett bord,stolar och en bänk,i vitt såklart

Nytt i bloggen....1-års kalas...

www.minlyaochjag.blogspot

• Kaktus76
    LinaoMatilda skrev 2009-06-11 18:59:40 följande:
    Numberone: Va duktig hon är! Kaktus: Grattis till lilla ettåringen!
    Hon hälsar och tackar
  • Kaktus76

Anton: Så trist att vara sjuk och hängig,en liten tröst i allt elände är kankse att det inte är strålande sol ute iaf..*gäller att se det positiva i det negativa*

Har också funderat på att köpa den,har sett den i div bloggar och där har den varit omtyckt!

• Kaktus76

På tisdag ska jag titta på en insatslgh Har nog övergett tanken på ett hus så länge man är själv...mycket med snöskottning,gräsklippning osv.

Bor i en 3:a nu med en hyra på nästan 7,500 kr/månad och sen så tillkommer ju allt annat också så som el osv.
    Tycker det är mycket pengar bara för att bo och inte får man tillbaka ett öre om man skulle flytta. Så som man kan få om man säljer ett hus/lgh...

Sen så har jag Alma i mitt sovrum och det skulle kännas skönt att få ett eget rum till henne.....så nu vill jag att ni håller en tumme för mig

• Kaktus76
    LinaoMatilda skrev 2009-06-12 12:42:21 följande:
    Fräsch!
    Ja jag tror nog att det skulle gå att få riktigt fint. Men det finns ju alltid saker som man skulle vilja ändra Typ köksluckorna,golv och nån tapet..... Men först måste den ju bli min.
  • Kaktus76
    LinaoMatilda skrev 2009-06-12 13:07:31 följande:
    Ja köksluckorna skulle jag nog också måla, men de var ju fina och behöver väl inte bytas så det är lätt fixat. Det där fixar du jättefint!
    Ja lite ny färg,vit kanske?! och nya knoppar och kanske även en ny bänkskiva så blir köket som nytt!!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3