• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • Kaktus76

Aha...först ut

Här äts det tårta och öppnas paket...sen blir det en lååååååååååååång promenad för att göra sig av med alla kakor man tryckt i sig

• LissAnna
    Kaktus76 skrev 2009-06-10 16:59:03 följande:
    Aha...först ut Här äts det tårta och öppnas paket...sen blir det en lååååååååååååång promenad för att göra sig av med alla kakor man tryckt i sig
    Har du ätit sååå många kakor?
  • LinaoMatilda

Toppen med en ny tråd. Bra gjort Mia! Så fin bild!

• LinaoMatilda

LissAnna: Härmar dig i bloggen (alltså med att blogga om samma ämne)

• Gummsan82

Jag trillar väl in här jag med då!
    Barnen är nattade, tvättmaskinen går och nu väntar jag på "Leila bakar" med en kopp kaffe.... man kanske skulle ha nått till...???

• FruPuffen

Hej på er!
    Ni sitter väl framför Leila nu kan jag tro. Jag har ju inte Tv4plus{#lang_emotions_yell}

Fiint Mia med nya tråden o bilden .

Åh ser att ni pratar kakor... Åhh huu har precis ätit alldeles för mycket. Sista gästerna på 4-årskalaset gick precis *burp* Så här blir det nog ett glas Loka...

Hihi nu sitter jag här i mitt nya vita arbetsrum, känns jättebra . Bara lite finlir kvar, tyg framför arbetsskivan så jag kan dölja allehanda jox som skrivare och packmaterial under. En gardin också ska det bli. Köpte vitt linnetyg på Ikea till det, verkar helt ok. Har målat två pinnstolar ljusrosa också .

• JohPet

fru puffen: Tänk att ha ett välorganiserat, vitt arbetsrum! Måste vara helt underbart.

Apropå vitt och kakor... Har bakat maränger idag. Inte så avancerat, men vad gott det är!

• Kaktus76
    LissAnna skrev 2009-06-10 17:10:35 följande:
    Har du ätit sååå många kakor?
    Japp Det är ju sååå gott!! Tur det bara är kalas 1 gång/år och barn
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3