Vitt lantliv - del 3
Jag trillar väl in här jag med då!  ![]() 

Barnen är nattade, tvättmaskinen går och nu väntar jag på "Leila bakar" med en kopp kaffe.... man kanske skulle ha nått till...???
Jag trillar väl in här jag med då!  ![]() 

Barnen är nattade, tvättmaskinen går och nu väntar jag på "Leila bakar" med en kopp kaffe.... man kanske skulle ha nått till...???
Om jag ändå haft lite mindre fötter... www.tradera.com/basketskor-i-converse-modell-stl-38-guldbrokad-auktion_93729369
(OBS! inte min auktion)
Eller tror ni jag får i mina 39:or ????   ![]() 

Uffa... ska vicka på en förskola i morgon, kl9 till kl 18. Är inte det minsta sugen. Både jag och barnen kommer vara helt slut i morgon. Men det braiga är att killaras förskolor (ja, de går på två olika) stänger kl 17-17.30. Jag jobbar ju till 18 och sambon kommer hem från Köpenhamn vid 20-21 så då rycker farmor och farfar in och hämtar kidsen och fixar kvällsmat!
Kaktus76... glömde ju kandelabern. Den var jättefin!
Nån som vet vart man hittar fina bokstäver i trä, ca 10-15 cm höga? Gärna lite kraftiga...
Camilla R skrev 2009-06-15 14:59:59 följande:
Måste fixa mån liten sommarpresent till barnens fröknar... vad tror ni om kardemummaskorpor recept.nu/1.145909/leila_lindholm/kakor_tartor/mjol/mormors_goda_kardemummaskorpor och lavendeldrömmar www.tasteline.com/recept/Lavendeldrommar ?
De får ett par av varje i en cellofanpåse med snöre och etikett.
Man blir ju så ledsen...  ![]()