Inlägg från: JagOchHan |Visa alla inlägg
  • JagOchHan

Vitt lantliv - del 3

Godmorgon.

Grattis Memoria till sonen. Hoppas allt är bra med er
    Numberone bör oxå vara klar nu va?!

Här sitter snuvan fortfarande i. Känns som att den aldrig försvinner. Lilla Thea har oxå åkt på förkylning
    Igår hade vi fotografen här och huset bör läggas ut på marknaden idag. Om nån är intresserad av länk inboxa mig

På fredag bär det av till en kort semester i Fredrikshavn, med badhotell för barnen och maken och shopping för mamman och Thea

• JagOchHan

Lade inlägget fel. Skyller på förkylningen. Det jag skulle skriva här var ju - Hedvig du tipsade mig om butik i danmark. Var i danmark ligger den?

Ska ju som jag skrev i inlägget ovan till fredrikshamn vad får jag inte missa där?
    Finns det mer i fredrikshamn än gågatan? Ska man leta sig ut bland alla gator för att hitta nåt mer eller är gågatan allt?

• JagOchHan
    Videli skrev 2009-06-27 21:12:28 följande:
    Tack tack för alla namnförslag till lilla tösen. Vi har nu bestämmt oss för Elsa Är det någon som har ett sånt här soltak www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40125786 Är det ikea skräp eller en överaskning som ikea faktiskt kan vara ibland?
    Netto hade sådana för ett par veckor sedan. Vårat netto har kvar dom och dom kostar "bara" 99 kr st,. Var så jag stod med ett i handen och skulle köpa hem men vi beslutade oss för att sälja istället
  • JagOchHan

Godmorgon.

Nytt hos mig

WhittOchCharmigt.blogspot.com

Villa - är det fågel blå som du tänker på inne i Femmanhuset? Dom har nog stängt ner om jag inte minns fel.

Har ni tid och möjlighet är ju bagarn och kocken en butik som inte bör missas - mycket för den som tycker om att baka.
    Även haga bör besökas. Där ligger det en massa små fina butiker.

• JagOchHan
    Anton2005 skrev 2009-07-13 18:37:48 följande:
    Hej Hur har det gått med försäljningen av erat hus?
    Hej hej

Det är sålt Blev sålt 2 dagar efter att visningarna var slut. Så det känns skönt att det är över.
  • JagOchHan

Anton - jag tror inte att det blir för mycket. Vita brädtak är bland det vackraste och rofullaste jag vet så Men det kanske beror på vem som tittar på dom.

Jag skulle inte tvekat till att ha alla tak så.

• JagOchHan

nytt hos mig

dontletthebedbugsbite.blogspot.com

whittochcharmigt.blogspot.com

Anton - jag önskar att det var så i nya huset. Där är det ett rum på nedervåningen som har planktak eller vad man nu ska kalla det. Hela övervåningen är ju ganska nyrenoverad och där sitter det inte vackra trätak utan nåt laminataktigt dock vitt så det funkar ett tag.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3