Vitt lantliv - del 3
Hej på er!
Jag har bloggat om ett Blocketfynd jag gjorde igår.
Ha en bra midsommar!
Märker att jag har en hel del att läsa igen, har varit på semester och inte uppmärksammat att det blivit en ny tråd.
Hej på er!
Jag har bloggat om ett Blocketfynd jag gjorde igår.
Ha en bra midsommar!
Märker att jag har en hel del att läsa igen, har varit på semester och inte uppmärksammat att det blivit en ny tråd.
God morgon!
Tänkte fråga om någon sett detta i verkligheten, är det fint?
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10159834
Någon som vet om det finns någon som säljer Sturehofs krukor i Göteborg?
Jag själv har fyndat två tapetrullar på Rusta för 39kr/st. Det är den vita med blåa blommor som det finns en rosa variant av som jag tapetserade Sagas garderob/dockvrå med. Jag vet att Julia har den i Elles klädskåp som hon gjorde iordning.
Jag ska ha tapeten i Jacobs garderob, i sommar ska jag ta tag i den, den behöver fixas till, det är en liten "gå-in-garderob" där det funnits ett handfat tidigare, huset är som sagt var från 40-talet. Men handfatet har vi tagit bort för flera år sedan. Men den behöver spacklas upp och fixas till innan kläder kan hängas in. Nu har vi Jacobs kläder under skötbordet.
Jag lyckades böja mig lite snabbt innan inne på toaletten när Jacob satt på pottan och slog i ögonbrynet i skötbordskanten, så jag fick ett jack på ögonlocket. Hur kan man lyckas med det?!!!