Vitt lantliv - del 3
Jag trillar väl in här jag med då!
Barnen är nattade, tvättmaskinen går och nu väntar jag på "Leila bakar" med en kopp kaffe.... man kanske skulle ha nått till...???
Jag trillar väl in här jag med då!
Barnen är nattade, tvättmaskinen går och nu väntar jag på "Leila bakar" med en kopp kaffe.... man kanske skulle ha nått till...???
Om jag ändå haft lite mindre fötter... www.tradera.com/basketskor-i-converse-modell-stl-38-guldbrokad-auktion_93729369
(OBS! inte min auktion)
Eller tror ni jag får i mina 39:or ????
Uffa... ska vicka på en förskola i morgon, kl9 till kl 18. Är inte det minsta sugen. Både jag och barnen kommer vara helt slut i morgon. Men det braiga är att killaras förskolor (ja, de går på två olika) stänger kl 17-17.30. Jag jobbar ju till 18 och sambon kommer hem från Köpenhamn vid 20-21 så då rycker farmor och farfar in och hämtar kidsen och fixar kvällsmat!
Kaktus76... glömde ju kandelabern. Den var jättefin!
Nån som vet vart man hittar fina bokstäver i trä, ca 10-15 cm höga? Gärna lite kraftiga...
Camilla R skrev 2009-06-15 14:59:59 följande:
Måste fixa mån liten sommarpresent till barnens fröknar... vad tror ni om kardemummaskorpor recept.nu/1.145909/leila_lindholm/kakor_tartor/mjol/mormors_goda_kardemummaskorpor och lavendeldrömmar www.tasteline.com/recept/Lavendeldrommar ?
De får ett par av varje i en cellofanpåse med snöre och etikett.
Man blir ju så ledsen...