Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vitt lantliv - del 3

Glad midsommar alla sköna bönor!

• 13 år emellan

God morgon!

Hm, först och sist i tråden. Inte så vanligt, men det har hänt förrut...
    Gah! Idag börjar jag jobba igen! Jag vill inte alls, buhuuu .

• 13 år emellan

Villa Nordåker skrev 2009-07-20 06:48:08 följande:

God morgon. Jag visar lite bilder från Trädgårdsföreningen i min blogg.
    Härliga bilder! Ni ser ut att ha haft en underbar dag...
    ...jag är förresten såååååå avis på dditt skrivbordsfynd! Har jag sagt det förrut? Tror det...
  • 13 år emellan

Villa Nordåker skrev 2009-07-20 07:05:03 följande:

Tack. Jag är själv jättenöjd med mitt skrivbord även om det är en hel del målning kvar. Jag har bara målat överdelen (uppsatsen). Man kunde skruva bort den så det gjorde jag för att slippa få färg som rinner på själva skrivbordet, så jag har hela bordet kvar att måla.
    ...den som väntar på något gott...
  • 13 år emellan
    mammaninna skrev 2009-07-20 20:15:55 följande:
    tjihooo!! nu är man butiksägare!! ni är välkomna med gratulationer!! har man missat nåt här inne?? har alla det bra??
    Grattis!!!!

Videli:

Såg en hos anskurs kammare...

Anton:

Har också sett stoooora koppartak, å det är väldigt vackert!
  • 13 år emellan
    Anton2005 skrev 2009-07-20 20:31:44 följande:
    Brukar gnälla lite i vita hem tråden så nu gnäller jag lite här ist. Varför har vi två trådar så man måste hoppa imellan???? Så många som skriver i båda iaf. Jag vill ha en tråd!
    Håller med...
  • 13 år emellan

Nej, de som var osams är väl inte så aktiva längre? Man vågar ju inte skriva nicken, med risk för att stöta sig med ngn...men vi vet ju vilka det är, så ska vi fråga dom helt enkelt?
    Det kan bli fel hur vi än gör...
    Idag ska jag och en väninna till www.tosselilla.se/ Det ska bli så roligt! Hoppas vädret håller i sig så vi kan bada!

• 13 år emellan

M i a skrev 2009-07-21 14:46:44 följande:

Alla skriver inte i bägge trådarna, jag hänger bara här. Huruvida lägren ff existerar eller inte vet jag inte men jag tror nog att personerna som inte känner sig välkomna i andra tråden skulle bli både ledsna och känna sig icke välkomna om tråden de hänger i plötsligt försvinner. Alla hänger vi på FL i perioder och särskilt nu sommartid är det kanske inte högaktuellt att sitta vid datorn.
    Nä, det har du rätt i...de kommer antagligen ganska snart tillbaka, vi är väl alla lite fl-beroende ...Och nu verkar det dessutom inte vara så många gräl heller längre, så jag hoppar mellan trådarna jag med. Egentligen skriver jag nog mest i denna, men läser den andra lika frekvent...vet inte varför det blivit så.
  • 13 år emellan
    mammaninna skrev 2009-07-24 14:18:56 följande:
    BRA att du får prata med en psykolog! det är guld värt när man mår dåligt!! hoppas du snart mår bättre, kanske blir bättre om du slutar med amningen som sagt, hormoner kan göra både gott och mindre gott.. skönt med lite liv igen här! nytt!! kaosiettvitthus.blogspot.com
    Stoooort grattis!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3