• misak

Vitt lantliv - del 3

FruPuffen skrev 2009-06-10 21:18:31 följande:
    Hej på er!Ni sitter väl framför Leila nu kan jag tro. Jag har ju inte Tv4plusFiint Mia med nya tråden o bilden .Åh ser att ni pratar kakor... Åhh huu har precis ätit alldeles för mycket. Sista gästerna på 4-årskalaset gick precis *burp* Så här blir det nog ett glas Loka...
    Hihi nu sitter jag här i mitt nya vita arbetsrum, känns jättebra . Bara lite finlir kvar, tyg framför arbetsskivan så jag kan dölja allehanda jox som skrivare och packmaterial under. En gardin också ska det bli. Köpte vitt linnetyg på Ikea till det, verkar helt ok. Har målat två pinnstolar ljusrosa också .
    Åh låter som ett underbart arbetsrum, precis om jag kommenterade i bloggen så hoppas jag på fler bilder snart!

Bra jobbar Mia med den nya tråden!
  • misak

Behöver tips på kökslampa/lampor som ska hänga över bordet som står tillsammans med leksandstolarna!

• misak

Ja Mage 006: Den var visst i dyraste laget Inte riktigt min stil heller, inte så rufft.

• misak

Ja vad är min stil? Den tredje som MWE visade gillade jag, men jag är lite harig när det gäller att beställa från utlandet.

• misak

Finns det några fler lamptips?

Jag gillar de du har över bordet, som du visar i bloggen, LinaoMatilda. FInns det fortfarande att få tag på?

• misak
    LinaoMatilda skrev 2009-06-12 13:46:32 följande:
    Tack! Ja det tror jag. Det är house doctors. Så gillar jag house doctors lampa i industristil också, som Mia har över sitt köksbord, hemochlycka.blogspot.com
    Jag kunde inte hitta den i hennes blogg.
  • misak
    LinaoMatilda skrev 2009-06-12 14:09:46 följande:
    Ja det blir toppen!

Inte så blanka som på den bilden. Det är fattigmanssilver, alltså glas med silverfärg på insidan.
    Aha med då är de ju riktigt snygga På bilden ser de ju jätteblanka ut.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3