Inlägg från: Sussi N |Visa alla inlägg
  • Sussi N

Vitt lantliv - del 3

Halloj, slänger mig in efter flera veckors frånvaro, har varit och rest och det kan ni se här www.sussisvarld.blogspot.com
    Jag har Hunter och fick då gå ner en strl. och efter att ha använt dom i några månader nu så räknar jag med att få i fleecesockan till hösten. Stövlarna är helt underbart sköna.
    Nu skall jag ägna resten av kvällen åt att läsa tillbaka och se vad ni har pysslat med

• Sussi N

Villa Nordåker skrev 2009-07-11 05:48:15 följande:

Menar du att de töjer sig lite?
    Ja, mina har gjort det, men jag tror inte att en säljare skulle säga att dom gör det
  • Sussi N

Mage06: Usch vad trist, men jag skulle hoppa över Gotland, åk i höst, så mycket mysigare då
    Vi sov en natt på Lolland i en by som heter Nysted, så fin, men varför är alla hus till salu på ön??? Inga jobb kanske??

Normandie är sagolikt, skall strax packa mina väskor för att flytta dit återigen, varför bor man här???
    H hade en dröm när vi var där som var så verklig att han fortfarande var sur då han vaknade. Han drömde att jag vägrade flytta tillbaka till Sverige eftersom jag fått jobb i Paris på Moulin Rouge som nakendansös, ha,ha,ha, och han var alldeles upprörd över det och jag fattade inte vad han pratade och tyckte att det var väl upp till mig vad jag ville göra, ha,ha,haLite OT men så roligt.

• Sussi N
    mammaninna skrev 2009-07-12 20:34:58 följande:
    hej!hemma från husvagnsemester!!hur är det här inne? är det lugnt eller? mage: åh, nej, stackars liten. samma som mina pojkar hade låter det som.sussi: jaså är det bättre på hösten på gotland? vilken tid på hösten?
    Jag tycker början och mitten på September är undebar på Gotland, fortfarande varmt i luften, ön har lugnat sig och börjat återhämta sig efter sommarens invasion
  • Sussi N

Jag känner igen mig mycket väl i att jag skummar igenom och inte skriver ngt för jag har ingen koll på vilken tråd som vad diskuterades i då jag kommer hem på kvällen trött efter en dag på jobbet.
    Kan inte riktigt hålla reda på personerna som skriver, förr "lärde man känna"personerna bakom nicken, hade koll på vilken blogg dom hade mm, det har jag inte idag.

• Sussi N
    mammaninna skrev 2009-07-24 14:18:56 följande:
    BRA att du får prata med en psykolog! det är guld värt när man mår dåligt!!hoppas du snart mår bättre, kanske blir bättre om du slutar med amningen som sagt, hormoner kan göra både gott och mindre gott.. skönt med lite liv igen här! nytt!! kaosiettvitthus.blogspot.com
    Men vad roligt ett STORT grattis till dig, alltid lika roligt att höra om när ngn vågar uppfylla en dröm.
    Du måste inboxa om var den ligger, hi,hi
    Numberone, håller med om att det är jättebra att du sökt hjälp, hoppas du snart mår bättre.
    Jag tror inte alls att det var meningen att tjafs och bråk skulle uppstå, utan det togs upp en enkel kommentar om att det är trist/jobbigt med två trådar som man hoppar emellan (vilket jag själv håller med om)och det satte igång konversationen.
  • Sussi N

Halloj!
    Nytt hos mig: www.sussisvarld.blogspot.com
    Är klar med kökskaklingen och oj, vilken skillnad det blev
    Kommer bilder senare i bloggen, hinner inte nu, ska till jobbet.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3