• mage06

Vitt lantliv - del 3

Tack för nya tråden Mia! Nu kan vi gaffla vidare

Gummsan82 skrev 2009-06-10 21:59:57 följande:
    Om jag ändå haft lite mindre fötter... www.tradera.com/basketskor-i-converse-modell-... (OBS! inte min auktion) Eller tror ni jag får i mina 39:or ????
    Mycket kan jag tänka mig begagnat men inte Converse! Finns det tätare skor?!
    FruPuffen skrev 2009-06-10 21:18:31 följande:
    Hej på er! Ni sitter väl framför Leila nu kan jag tro. Jag har ju inte Tv4plus Fiint Mia med nya tråden o bilden . Åh ser att ni pratar kakor... Åhh huu har precis ätit alldeles för mycket. Sista gästerna på 4-årskalaset gick precis *burp* Så här blir det nog ett glas Loka... Hihi nu sitter jag här i mitt nya vita arbetsrum, känns jättebra . Bara lite finlir kvar, tyg framför arbetsskivan så jag kan dölja allehanda jox som skrivare och packmaterial under. En gardin också ska det bli. Köpte vitt linnetyg på Ikea till det, verkar helt ok. Har målat två pinnstolar ljusrosa också .
    Låter spännande, har du blogg?
    misak skrev 2009-06-11 14:47:06 följande:
    Behöver tips på kökslampa/lampor som ska hänga över bordet som står tillsammans med leksandstolarna!
    Den här är inte billig men ack så ljuv
    www.parcourrier.se/website1/1.0.1.0/21/1/&group=prod_prod_grp-s1/42

Jag har lite nytt i bloggen:
    www.noamajahemma.blogspot.com
  • mage06
    numberone skrev 2009-06-11 15:07:13 följande:
    NYTT OM ELLEN I HENNES BLOGG!!
    Jag kan inte se filmsnuttarna, har fortfarande inget Windows! *surar*
  • mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 19:40:09 följande:
    mage: jaså du är ute tidigt..!?
    Vad tänkte du på? Att mina inlägg inte borde komma före midnatt
    LinaoMatilda skrev 2009-06-11 21:03:36 följande:
    mage: FruPuffens blogg är: etthusivitt.blogspot.com
    Tack!
  • mage06
    misak skrev 2009-06-11 21:18:41 följande:
    Ja Mage 006: Den var visst i dyraste laget Inte riktigt min stil heller, inte så rufft.
    hihi, vad har du för stil?
  • mage06
    mwe skrev 2009-06-11 21:41:09 följande:
    Kolla dessa länkar, passar nog väldigt bra med leksandsstolar, men beror ju också förståss på vilken annan inredning man har... www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&... www.pedlars.co.uk/page_1818.html www.pedlars.co.uk/page_1819.html En liknande lampa som den mittersta fanns förut på IKEA men verkar tyvärr vara bortplockad från sortimentet...
    Fina förslag! Jag gillade speciellt den första och den tredje men har lite svårt för kedjor... Vem var det som köpt tygsladdar... Pysselsyster kanske, eller?
  • mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 22:01:19 följande:
    mage: just vad jag menar! fin-fina lampor ni visar! älskar den industriella stilen!
    Jag med! Och M som fyller år på lördag gillar också det industriella och jag hade tänkt hitta en fin, ruff lampa till honom men de har ju blivit så dyra
    Anton2005 skrev 2009-06-11 22:07:26 följande:
    Hej på er! Här snorar vi igen...tycker inte vi gjort annat sen minstingen föddes. Blir lite trött på det här. Jag har iaf orkat pysslat lite i kväll medan stackars sambon fick plocka ordning på röran i köket som vi åstadkommit under dagen. Resultat i bloggen inredningsdrommar.blogspot.com/
    Åh, ett maileglamm, vad gulligt *fniss*
  • mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 22:41:43 följande:
    mage: hur mkt är 500 pund?? för det var väl det den ena kostade??
    7500?
    mammaninna skrev 2009-06-11 22:42:54 följande:
    förresten sa jag till M att om det blir nåt med "ni vet vad" så MÅSTE vi ju åka till köpenhamn på inspirationsresa..
    Ja men det är ju givet
    jakthustru skrev 2009-06-11 22:48:44 följande:
    mage: Jag har hittat textilsladdar, både tvinnade och enkla. På byggfabriken i malmö (de har ju webshop också) för 45:-/meter. (Lägger tråden under favoriter)
    Tack!
    misak skrev 2009-06-11 23:13:22 följande:
    Ja vad är min stil? Den tredje som MWE visade gillade jag, men jag är lite harig när det gäller att beställa från utlandet.
    Ja, den var fin!
  • mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 23:27:36 följande:
    mage: 7500:- ?? jaså, du lyste röd alldeles nyss..
    Är det inte gånger 15?
  • mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 23:14:52 följande:
    nä, nu blommar det! nu har mage gått å lagt sig.. *fniss*
    Ha, ha, missade det! Jag vill faktiskt gå och lägga mig men det sitter två män i min soffa och det är ju där jag sover *skratt*
  • mage06

Hej på er! Ögnar igenom då och då men hinner inte så mycket mer just nu Det är en hel del jag gärna vill kommentera men det får bli senare...

Tänkte fråga er som spraymålat vitt; hur många lager har ni behövt sprayat på något som är trärent ungefär? Jag har aldrig spraymålat förut och har precis sprayat på ett lager men tycker inte det händer så mycket? Lite puckad kanske? Det står ju ca 30 cm ifrån och det vill man ju hålla för att det inte skall börja rinna men jag tycker bara att det yr omkring

Gummsan: www.nogautvalt.se har också

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3