Inlägg från: LissAnna |Visa alla inlägg
  • LissAnna

Vitt lantliv - del 3

Kaktus76 skrev 2009-06-10 16:59:03 följande:
    Aha...först ut Här äts det tårta och öppnas paket...sen blir det en lååååååååååååång promenad för att göra sig av med alla kakor man tryckt i sig
    Har du ätit sååå många kakor?
  • LissAnna
    Villa Nordåker skrev 2009-07-18 19:29:09 följande:
    Lite nytt i bloggen.
    Åh, vad gott. Har du redan hittat kantareller?Nu måste jag ut och kolla läget på mina specialställen.
  • LissAnna
    numberone skrev 2009-07-24 12:58:51 följande:
    Det var väl märkligt att det gamla tjaffset skulle dyka upp i just denna tråden.... Nåja, jag kämpar på här hemma för att komma på rätsida igen och det är itne helt enkelt. Jag ska boka in tid hos psykologen igen, det känns som jag verkligen behöver det. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att jag mår som jag mår men det är viktigt att jag kommer ur detta och det snart. Jag vill njuta av mina fina tjejer men nu är jag bara ett enda kaos. Har bestämt mig för att dra ner på amningen för att snart sluta helt. Jag mår nästan sämst när jag ammar.
    Hoppas snart att du får må bättre gumman. {#lang_emotions_heart}
  • LissAnna
    numberone skrev 2009-07-31 15:53:58 följande:
    Nytt hos mig!!!
    Snygga lampor! Gulliga barn har du med.
    Sussi N skrev 2009-07-31 10:56:41 följande:
    Halloj! Nytt hos mig: www.sussisvarld.blogspot.com Är klar med kökskaklingen och oj, vilken skillnad det blev Kommer bilder senare i bloggen, hinner inte nu, ska till jobbet.
    Så söta fjärilar.
  • LissAnna
    amanda25 skrev 2009-07-31 20:39:39 följande:
    Tipsar! Köpte tre söta skålar hos Dollar Store för 150 kr! Påminner om Melanlineskålar!!! Bild finns i mitt galleri!!!!!
    Fina
    Där kan man minsann hitta saker ibland.
  • LissAnna
    mammaninna skrev 2009-08-11 22:38:08 följande:
    nytt i bloggen, har fått tag i loppisfynd på nära håll i sommar kan man säga.. har knappt inte besökt nån loppis jue.. kaosiettvitthus.blogspot.com arigold: vilken härligt levande bild!! jättefint!
    Det var ett ljuvligt porslin.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3