Inlägg från: chicago1 |Visa alla inlägg
  • chicago1

Vitt lantliv - del 3

hejsan nu har vi kommit hem efter två underbara veckor i usa vi har haft det helt underbart och massor med skoj, vi har handlat en hel del också och bland annat en större sak bilder på det inköpet finns på min blogg. Tänk att det kan vara sån prisskillnad helt otroligt. Ja jag har köpt en kitchen aid å för mindre än halva priset den är så klart vit.

• chicago1
    {#lang_emotions_smile}Villa Nordåker skrev 2009-06-23 20:31:26 följande:
    Låter härligt!Jag är inte det minsta avis på din Kitchen Aid.
    {#lang_emotions_smile}
  • chicago1
    LinaoMatilda skrev 2009-06-24 21:34:28 följande:
    Spännande att vänta nu då! Slå in hjärtanen fint så blir de jättebra. Mycket personligare än en köpt blomma. En handplockad bukett är också trevligt.
    håller med dig
    numberone skrev 2009-06-24 20:57:05 följande:
    Hej!! jo det är bara fint... myser!!
    ja det gör du rätt i mys på bara
  • chicago1
    JohPet skrev 2009-06-25 22:20:15 följande:
    Videli: Vilken bedårande katt. Svårt med namn. "Månsan" heter ju Elils katt. Malte och Månsan låter väl bra ihop
    Videli skrev 2009-06-25 19:41:14 följande:
    Lina,Kul att det gick med med fotograferingen. Missade vilken dag det var, men ser framemot bilder sen.Vi har skaffat en kattunge idag, så Malte (våran nuvarande katt)ska få en kompis. En liten tjej, men vad ska hon heta, någon som har ett förslag?Här är hon...www.familjeliv.se/hem/videli/gallery/phpclraj...
    månsan kallar vi vår son han heter ju måns så det är ett fint namn, vår katt heter mimmi så dom två röstar jag på
  • chicago1
    Anton2005 skrev 2009-06-28 17:17:35 följande:
    Nytt i min blogg inredningsdrommar.blogspot.com/
    har varit in och kollat redan hihih
    numberone skrev 2009-06-28 16:44:37 följande:
    jag är rastlös!!!!!!! Jag håller på att bli tokig av inte få lyfta eller att jag itne orkar göra saker för att jag är så fruktansvärt trött.... Agnes verkar ha kolik så nätterna är hemska..... Vi sover numer i skift så mycket vi kan... Jag sover så länge jag kan på mornen och sen sover anders när han kan på dagen när ellen sover...
    Fy vad jobbigt jag antar att ni provat minifon droppar det hjälpt okey på mina barn, sen sluta som sagt med mjölk produkter. Då jag ammade reagera nått av mina barn till och med på den lilla mängd mjölk det är i bea sås. mitt andra barn hade jobbigt han med på näterna tills vi besluta att trots att man inte bör ha barnen på mage när dom sover så gjorde vi det och han sov hela näterna utan besvär därefter
  • chicago1
    Kaktus76 skrev 2009-06-29 15:31:35 följande:
    Slänger in en fråga i väääärmen!!!När flyttade ni över era barn från spjälsäng till vanlig/utdragsbar säng?
    mina flytta över strax efter att dom kunnat gå säkert och kunde ta sig ur en säng själva så vid ett års ålder ungeför flytta mina över
  • chicago1
    Anton2005 skrev 2009-07-01 20:45:36 följande:
    Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)
    fyller du år idag det gör min lillebror också. Grattis
    Idag är jag lite loj då jag var ut igår imorgon ska vi ta tåget till sundsvall bara för att vi ska åka tåg sen är det ju gatufest där så då finns det lite extra för barnen att göra
  • chicago1
    JagOchHan skrev 2009-07-13 19:59:53 följande:
    Hej hej Det är sålt Blev sålt 2 dagar efter att visningarna var slut. Så det känns skönt att det är över.
    vad kul och grattis

nytt ibloggen bilder frå vår båtresa inge inredning idag
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3