Inlägg från: Gummsan82 |Visa alla inlägg
  • Gummsan82

Vitt lantliv - del 3

Jag trillar väl in här jag med då!
    Barnen är nattade, tvättmaskinen går och nu väntar jag på "Leila bakar" med en kopp kaffe.... man kanske skulle ha nått till...???

• Gummsan82

Uffa... ska vicka på en förskola i morgon, kl9 till kl 18. Är inte det minsta sugen. Både jag och barnen kommer vara helt slut i morgon. Men det braiga är att killaras förskolor (ja, de går på två olika) stänger kl 17-17.30. Jag jobbar ju till 18 och sambon kommer hem från Köpenhamn vid 20-21 så då rycker farmor och farfar in och hämtar kidsen och fixar kvällsmat!

• Gummsan82
    Kaktus76 skrev 2009-06-15 09:05:22 följande:
    Godmorgon tråden!!Ännu en dag med regn och blåsväder. När ska sommarvärmen komma????????Behöver er hjälp...när jag flyttade hemifrån så "samlade" jag på dessa saker och tyckte de var så fiiina...nu har de det senaste åren bara stått i en garderob. Jag har funderat att lägga ut på Tradera...men kan inte komma på vad serien/stilen på sakerna heter. Någon som vet?Så här ser iaf kandelabern ut....
    Testa du Tradera. Är det större saker så funkar nog Blocket bättre. Jag köper och säljer mycket på Tradera. De senaste 60 dagarna har jag sålt för 2.323 kr
    Tänk att man hade så mycket värdefullt "skräp"!
  • Gummsan82

Kaktus76... glömde ju kandelabern. Den var jättefin!

• Gummsan82

Nån som vet vart man hittar fina bokstäver i trä, ca 10-15 cm höga? Gärna lite kraftiga...

• Gummsan82

Camilla R skrev 2009-06-15 14:59:59 följande:

Bokstäverna från different design är jättefina (vita och 12 cm höga) och ganska billiga, i de butiker jag sett kostar de runt 30:-/st.
    Tänkte ha ett M och ett J och hänga över eller bakom mig och min make vid bordet på bröllopsfesten.
  • Gummsan82
    Kaktus76 skrev 2009-06-15 17:25:08 följande:
    Ja du se...den enes skräp den andres guld Det var ju bra med extra pengar. Har faktiskt fått lite sålt på slutet också. Sånt som bara legat/hängt i en garderob läääääänge!! Bra att få rensa lite + att få en extra slant
    Varje gång jag lägger in kläder/tvätt i min garderob så kollar jag igenom om det är något jag lessnat på eller nått som inte passar längre.
    I sommar så ska vi städa och röja lite på vinden, lär nog hitta en del där uppe.
    Min sambo är imponerad av hur mycket jag sålt genom åren. Men ibland tycker han att jag kanske köper på mig lite väl mycket En del saker jag köper tex kläder hinner knappt landa i brevlådan innan de säljs igen, passar de inte så finns det ju ingen anledning att behålla dem.
    Jag har tom köpt pelargonsticklingar och violplantor!

Så kolla du i dina gömmor, du kanske sitter på riktiga skatter!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3