-
jag vill testa men vågar inte.. har velat i ett halvår.. ska du testa först..FruPuffen skrev 2009-06-12 19:54:52 följande:Hej hopp! Här öser regnet ner. Apropå tröstshopping... Har precis klickat hem en Himla hissgardin med hällor! Det blir fint i arbetsrummet. Jag får det för det är nog synd om mig med, för jag fick rotfylla min tand idag... .Går det bra att spraymåla vit en svart gardinstång från Ikea? Någon som provat?
-
FruPuffen skrev 2009-06-12 20:17:15 följande:Mamma: Om jag vågar så vågar du medbrukar man inte få sånt direkt?
Hur länge tror ni det dröjer innan man får veta sitt lösenord på mailen till tradera? Hade glömt det och vill buda nuuu -
www.blocket.se/goteborg/Retro_dockvagn_emmaljunga_22130417.htm&w=1
lite söt va??
-
www.blocket.se/goteborg/Brandbil_Sang_21454242.htm&w=1
den här vore nåt för oss annars..
sorry.. *fniss* -
apråpå shopping så blev det lite från Lindex rean idag, både till mig och barnen.. måste ta mig till pop oxå i veckan.. men det var kläder det..
-
www.blocket.se/goteborg/Nyhet_Bilsang_18359632.htm&w=1
alltså, jag är ledsen att jag spamar tråden ikväll.. är nog något sprallig..
-
fru puffen: låter som sagt jättefint med staketet!
vet ni vad jag har gjort..
jag var på second hand idag, sista för semesterstängt men hittade bara några glasburkar så vad gör jag då?? jo jag köper gamla järnsängar.. 2st för 90:- jag kunde inte låta bli.. med mkt jobb kommer dom bli jättefina men dels har vi redan en säng och tid att göra iordning dom finns inte.. typiskt mig.. skräp-fia!!
-
min man önskar säkert att jag var mer som du.. han bara tittade lidande på mig och sa "ninna, det där är skrot.."misak skrev 2009-06-13 15:44:41 följande:Hihi men de är säkert bra att ha! Jag är tvärtom, handlar sällan, velar alltid och ångrar mig efteråt att jag inte köpte för då är det oftast borta!
-
har ni sett på FL:s startsida då man skrollar ner något på personer som vart inloggade..
nej då, jag har inte vart här mkt det sista..
kanske därför hemmet ser ut som det gör..
-
det finns leksandstolar 4 st i alingsås för 1700:- på blocket om nån är spekulant, jag kan länka i såna fall till annonsen..

haha, ja kanske det!LinaoMatilda skrev 2009-06-13 20:21:21 följande:mammaninna: Sälj dom till Finland här är folk tokiga i järnsängar.