-
KANON fin!!misak skrev 2009-06-12 13:56:18 följande:Jag gillar den här också.www.cestlavie.se/shop/index.php... -
Från ett REGNIGT och blåsigt Norrland så kommer ett nytt inlägg
www.minlyaochjag.blogspot.com -
Godmorgon tråden!!
Ännu en dag med regn och blåsväder. När ska sommarvärmen komma????????
Behöver er hjälp...när jag flyttade hemifrån så "samlade" jag på dessa saker och tyckte de var så fiiina...nu har de det senaste åren bara stått i en garderob. Jag har funderat att lägga ut på Tradera...men kan inte komma på vad serien/stilen på sakerna heter. Någon som vet?
Så här ser iaf kandelabern ut....

-
Ja du se...den enes skräp den andres guldGummsan82 skrev 2009-06-15 14:19:42 följande:Testa du Tradera. Är det större saker så funkar nog Blocket bättre. Jag köper och säljer mycket på Tradera. De senaste 60 dagarna har jag sålt för 2.323 kr Tänk att man hade så mycket värdefullt "skräp"!
Det var ju bra med extra pengar. Har faktiskt fått lite sålt på slutet också. Sånt som bara legat/hängt i en garderob läääääänge!! Bra att få rensa lite + att få en extra slant
-
Nytt i bloggen. Något väääldigt underbart-Välkomna in-
Klart vi kommer ihåg dig Videli
Allt bra?
www.minlyaochjag.blogspot.com -
Ja jag skickade efter fatet från en blogg som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Men jag har hennes mailadress om du är intresserad av denmisak skrev 2009-06-16 20:58:12 följande:Åh va fint fat! Kommenterar i bloggen också!
TACK för din kommentar i bloggen! -
Kikar in som hastigast och önskar er en fortsatt trevlig midsommarhelg!!
Kram till er alla......
-
Hur har det gått Lina? *Nyfiken*

-
Åh så spännande....förstår att du längtar efter att se resultatetLinaoMatilda skrev 2009-06-24 17:52:00 följande:Tack alla! Det har varit en låååång dag. Fotografering från 9:00 till 18.30. Med lunch och fika, men även då lite fotografering. Jättekul har det varit! Så roligt att få foton tagna av proffs! Ska bli så roligt att se bilderna sen. Tjejerna var så trevliga också, så det gjorde ju det hela roligare. Och barnen var samarbetsvilliga för det mesta också
Verkar som ni har haft en toppen (hel)dag...och extra skoj att barnen var på sitt bästa humör
-
Slänger in en fråga i väääärmen!!!
När flyttade ni över era barn från spjälsäng till vanlig/utdragsbar säng?