Vitt lantliv - del 3

Nytt i min blogg   

Anton: Svårt det där, man vill ju inte drunkna i leksaker men samtidigt så måste ju lillebror få lite eget också. Så kände jag iaf. Jag gillar den där trumman med soldater från Maileg, Ellis Corner har den.. och ja spårvagnsväskan är ju kul också, den har Emil gillat mycket, finns också hos Ellis Corner. Julia har ju mysiga leksaker också.

Anton och Nilla: Tack   

Nilla: Va roligt att se dig! Lät så fint med alla gamla möbler, hoppas vi får se dom. Allt bra med jobb och familj?

Glad midsommar till er alla!
Hoppas ni har bättre väder än vi. Här regnar det och är rätt ruskigt. Men det gör inte så mycket. jag och barnen har ätit jordgubbar och haft det mysigt här hemma. I natt kommer Juha hem för helgen.

Villa Nordåker skrev 2009-06-19 15:51:44 följande:

Anton: Det var väl smart! Man ska inte köpa något dyrt om man inte är helt nöjd. Och Ektorp är ju faktiskt snygga och sköna. 
Tack snälla! 
Idag har jag fått upp tvättlinorna. Ska fota och lägga i bloggen imorgon. Det är samma som Pysselsyster gjort, fick beskrivningen av henne. Mina är nog inte lika fina som hennes, mer ett ihopplock av de träbitar som fanns hemma   Så tror jag de blev lite för höga också hihi får nästan ha pall när jag hänger tvätt
  Så tror jag de blev lite för höga också hihi får nästan ha pall när jag hänger tvätt   

Den snickarglädjen var verkligen ingen glädje att såga ut
  Den snickarglädjen var verkligen ingen glädje att såga ut   Men visst är det en glädje att titta på den
  Men visst är det en glädje att titta på den   

Jag gjorde nämligen inte som i beskrivningen när jag fäste dom i marken, jag göt (gjöt? hur stavas det??) dom fast i marken direkt.  Men de är väl 195cm höga nu. Kanske kan ha lite lösare tvättlina istället...
  Jag gjorde nämligen inte som i beskrivningen när jag fäste dom i marken, jag göt (gjöt? hur stavas det??) dom fast i marken direkt.  Men de är väl 195cm höga nu. Kanske kan ha lite lösare tvättlina istället...

Videli: Ja det kan jag tänka mig, lite mer tid skulle inte skada här heller   Vad har du för projekt på gång?
  Vad har du för projekt på gång?

Vi vill se bilder ju!
  Vi vill se bilder ju!