Vitt lantliv - del 3
Någon mer än jag som har hamnat i fruntimmersveckan? Har lyckats få in båda mina namn i denna vecka...
Funderar på någon smaskig kvällsmat... bärsmulpaj kanske?
Någon mer än jag som har hamnat i fruntimmersveckan? Har lyckats få in båda mina namn i denna vecka...
Funderar på någon smaskig kvällsmat... bärsmulpaj kanske?
Vad sägs om att göra denna fast på björnbär, blåbär och hallon?
www4.arla.se/Default____17653.aspx
Camilla R skrev 2009-07-21 14:23:19 följande:
Ari Gold skrev 2009-07-21 16:35:31 följande:
Ari Gold skrev 2009-07-21 17:20:58 följande:
Jag undrar som dig MAMMANINNA... vart är alla?
Jag ska inte lägga mig i vad som är upphov till att en del här verkar irriterade då jag missat allt från början. Men fundersam är jag... ska tråden stängas ner nu eller?
Jag hoppar runt bland ett gäng trådar här på FL och mig stör det inte att det finns olika trådar med "vitt tema".
Men vad händer med denna tråd nu då..?
Behöver lite panikhjälp... dock ej inredningsförknippat
Ska sätta in en annons i tidning till mor som fyllet 50 på torsdag. Vad tror n om denna text?
"?Lilla mor, även du har nu bli´tt stor.
Du är oss kär på alla sätt, så att uppvakta dig lite extra på din stora dag är ju inte mer än rätt!
Massor av grattis kramar
Kjell-Åke
Elin Dan
Mats Johanna
Lucas Isac"
Jag gör armband och halsband till mitt bröllop
!
Vad gör ni????????????
LinaoMatillda; det blir ett armband med vita sötvattenspärlor, krackelerade bergskristaller och "silvriga" mellandelar och lås.
Halsbandet blir med bara vita sötvattenspärlor "silvrigt" lås.
Bild kommer när det är färdigt!
Måste bara visa mitt senaste impulsköp på Tradera!
www.tradera.com/SHABBY-CHICK-STOR-ANGEL-LAMPA-FONSTERPRYD-DIODER-PLAST--auktion_95662886
LinaoMatilda: vet inte varför jag köpte den...
mon mor älskar änglar så det kanske blir en julklapp till henne. Eller så blir det nattlampa till nått av barnens rum.
Lite nytt hos mig... vita och lantliga drömmar!
pyretochmyran.blogspot.com/
Om det av en händelse är någon som är på jakt efter en sån där fin medicinlåda i plåt så har de sånna nu på Apoteket. Och bra pris med!
www.apoteket.se/privatpersoner/Sidor/start.aspx
Hallå alla glada!
Har haft en viss frånvaro här då planerandet av bröllopet tagit all min vakna tid det sista... men nu är det genomfört och jag är då nu Fru Andersson! :D
Har inte så många bilder än då vi inte fotade nått själva och det dröjer ca 2 veckor till innan vi får några av fotograferna...
Men dagen var underbar, trots regn under fotograferingen, felsägningar av oss och prästen och taffel med ringar i kyrkan....
Men dagen gick bara för fort...
Hmm... vad tomt det var här då!
Hänger alla på Facebook eller har månag kanske börjat jobba eller plugga igen?