• misak

Vitt lantliv - del 3

Rosesarered skrev 2009-06-15 15:45:27 följande:
    Efterlyser badkar med lejontassar, någon som äger ett fint? Och vart har ni iså fall köpt det?
    Vi har köpt ett från Westerbergs till vår gård. Kanske inte lejontassar, men dock tassar www.westerbergs.com/web/badkar_wb2/victoria_167-536.aspx
  • misak
    Kaktus76 skrev 2009-06-16 15:08:20 följande:
    Nytt i bloggen. Något väääldigt underbart-Välkomna in-Klart vi kommer ihåg dig Videli Allt bra?www.minlyaochjag.blogspot.com
    Åh va fint fat! Kommenterar i bloggen också!
  • misak

Jag tar gärna emot en adress till vart man kan köpa fatet! Är det någon som vet vad det kostar?

• misak

Villa Nordåker skrev 2009-06-21 07:20:22 följande:

God morgon!Tänkte fråga om någon sett detta i verkligheten, är det fint?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10159834
    Jag har sett det och blev lite missnöjd med att den är mer laserad och inte heltäckande vitmålad. Men annars var den fin.
  • misak

Hejsan alla i sommarvärmen!

Jag behöver överkasthjälp! Storebror ska ha en hemnes dagbädd i vitt när vi flyttar och han behöver ju ett överkast då. Har ni bra tips?
    Jag har snöat in på ett GG överkast www.elsashem.se/showPicture.asp, men sambon tycker det är för dyrt.

• misak

Är det någon som har tips på sängöverkast till ett pojkrum?

• misak
    LinaoMatilda skrev 2009-06-22 18:52:53 följande:
    gillar green gates Alexander, blå www.elsashem.se/showProducts.asp
    Det är min favorit, men sambon tycker det är för dyrt, men jag kanske ska trotsa honom, hihi.
  • misak

Jag gillar också det där krukorna, har varit på väg att köpa dem flera gånger, men har bestämt mig för att vänta tills efter flytten, så att de ej går i kras.

• misak
    LinaoMatilda skrev 2009-06-22 21:55:59 följande:
    Villa Nordåker skrev 2009-06-22 21:33:15 följande:
    villahemmet.blogspot.com/2008/11/quiltbeskriv...Sugen på att pröva detta jag också.
    Jag har sytt en quilt enligt den beskrivningen, inte så himla svårt för en oerfaren sömmerska som jag är.

Det blir nog en GG i allafall. Sonen fyller ju 4 snart... Har ni tips på bra fina icke-plastiga leksaker?
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3