• misak

Vitt lantliv - del 3

Videli: Vilka underbara möbler du hittat!

Anton: Jag såg att smultrongården hade 20% på Sturehof, tror du de skickar dem?

• misak
    Anton2005 skrev 2009-06-23 17:55:01 följande:
    Åh har de...när började den, missade vi att det var rea i lördags när vi var där tro?
    Jag såg det på bloggen du länkade till.
  • misak
    JohPet skrev 2009-06-26 08:51:29 följande:
    God morgon!Sitter och spanar lite på blocket och snubblar över detta SKÅP: www.blocket.se/blekinge/Diverse_mobler_billig...Tänker till barnens rum som förvaring av kläder eller leksaker. Vad tror ni är det ens idé att åka och titta?
    Jag såg också den annonsen, men har lite långt att åka, annars hade jag slagit till direkt! Köp!
  • misak

Villa Nordåker skrev 2009-07-09 09:15:33 följande:

Jag har snöat in mig på gummistövlar!Jag skulle vilja ha ett par Hunterstövlar är det någon som har det här?Jag provade ett par Tretorn som ser ut som Hunters de var sköna men tyckte de var lite vida nertill, fast jag hade inga byxor istoppade utan bara strumpor (jag hade kjol på mig) så det var lite svårt att avgöra.
    Jag vill också ha ett par hunter, har hittat en engelsk sida som säljer dem billigt. Med frakt blir det billigare än här hemma.

Jag ska bara få tummarna loss att prova ut storleken här hemma först innan jag ska beställa!

www.lookatmycrazyshoes.com/
  • misak
    Videli skrev 2009-07-09 17:15:35 följande:
    Ååå jag vill oxå ha Hunter gummistövlar, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg. Men det lutar åt svarta.Vill nämligen ha den här jackan oxå, www.barbour.com/index.cfm på en snäll man vid skatteåterbäringen
    Den jackan har jag också sneglat på. Den är så snygg!

Villa Nordåker skrev 2009-07-09 19:30:15 följande:
    Svarta är alltid klassiskt.Jag ska försöka prova ett par nästa vecka och sen ska jag beställa från UK.Snygg jacka!
    Jag håller också på svarta stövlar! Vad kostar de i Göteborg?
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3