Vitt lantliv - del 3
Det står 2 såna till på vinden hos mamma och pappa som är reserverade för brorsan, vill inte han ha dem så tar jag dem
Det står 2 såna till på vinden hos mamma och pappa som är reserverade för brorsan, vill inte han ha dem så tar jag dem
Leia och Nordåker - visst är det fint!
Lina - visningen var i torsdags! Men blir inget köp.
Lina - en blandning att det låg för långt ut, inte en människa som skulle kunna tänkas handla i den framtida gårdsbutiken skulle orka åka så långt. Lite väl stort, ladan var fallfärdig (rivningsobjekt) och tja, kanske lite fel tid nu i alla fall.
Välkomna nya likväl som "gamla"
Om ni undrar varför Spets och Snor-Helena slutade blogga så kan ni läsa hennes blogg ikväll, hon fick bröstcancer..
Villa - Fågel Blå har flyttat till Kungsbacka så i Nordstan finns typ ingen inredningsbutik kvar. Jo, Åhléns då förstås. Utöver de du nämnt: Casa Linné vid Kungstorget, Granit på Vallgatan och Östra Hamngatan, Village på Korsgatan, Phillies design på Linnégatan, Grönbergs interiör på Kungsgatan, NK, Iems på Kaserntorget, Bolagret på Västra Hamngatan, Indiska i Nordstan och Kungsgatan.
Ska tänka lite till..
Haga hem på Haga Nygata, Åhléns på Kungsgatan, Chilli på Södra Hamngatan, Designtorget på Vallgatan. En grym butik är Atmosphere men den har bara öppet lör-sön.
mammaninna - jättestort grattis, vad roligt! ska bli spännande att följa!
Vad gäller det här med 2 trådar så vet ni nog mycket väl varför det är så. Gräl och osämja ledde till att vi var några som kände att det var dags att skapa en ny tråd för att slippa de konflikter som rådde med jämna mellanrum. Och med tanke på att det var några som kände sig icke välkomna i andra tråden så är det väl inte så konstigt att det blev såhär.
Alla skriver inte i bägge trådarna, jag hänger bara här. Huruvida lägren ff existerar eller inte vet jag inte men jag tror nog att personerna som inte känner sig välkomna i andra tråden skulle bli både ledsna och känna sig icke välkomna om tråden de hänger i plötsligt försvinner. Alla hänger vi på FL i perioder och särskilt nu sommartid är det kanske inte högaktuellt att sitta vid datorn.
Fine, slå ihop trådarna då. Gör vad ni vill.
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45591668.html
Gå över hit så meddelar jag FL att ni vill ha stängt tråden.