LCroft skrev 2009-06-18 18:02:35 följande:
Roligt att ni kommer ihåg mig Läser nog här men har sällan tid eller ork att sitta längre stunder vid datorn när jag kommer hem, sitter man på jobbet hela dagarna så vill man gärna röra på sig hemma. Här är allt bra, njuter av dagarna, har mannen hemma hela sommaren, han blev knäopererad i maj och först sjukledig och sen semester så i september först börjar han jobba igen, barnen tycker det är bra att ha pappa hemma. Hade en period här när Ida var bara arg när jag kom hem, fick knappt röra henne och det enda man fick höra var att hon minsann inte tycker om mig baaaaara pappa, som tur är har det gått över nu Pysslar på här hemma när andan faller på och givetvis ute i trädgården. Men försöker hinna njuta däremellan av det man fått gjort också. Tänk att lilla Algot fyller ett år redan, tycker det var igår han föddes Hoppas ni alla får en trevlig midsommar, här kommer vi att ta det lungt, röka lax, bada bastu, äta gott, dricka gott och spela spel med barnen. Blir allt från badmington till kortspel. Brukar för det mesta bara vara vi på midsommarafton och försöka hitta på nåt roligt hela familjen, sen på lördag far vi till pappas sommarstuga. Bara att hoppas att vädret är bra!
Härligt för dig att få ha mannen hemma. Hi hi jag tyckte oxå det var nyss som Algot kom.
LinaoMatilda skrev 2009-06-19 16:46:41 följande:
Villa Nordåker skrev 2009-06-19 15:51:44 följande: Tack!Nej, det gjorde min pappa efter min ritning.
Åh ditt planteringsbord är underbart fint