LinaoMatilda skrev 2009-06-23 06:04:24 följande:
God morgon Malin! Ja, det ser ut att bli en underbar dag. Och jag är ledig idag så det passar mig perfekt. Har en hel del att fixa ute. Ogräs måste jag också rensa.Ha en bra dag!
Villa Nordåker skrev 2009-06-23 06:01:01 följande:God morgon Lina!Skiner solen i Finland också? Denna vecka ska det vara superfint väder, tur att man är hemma efter 14.15. Jag måste rensa lite ogräs idag, hade tänkt göra det igår men jag var på Rusta istället.
God morgon!
Underbart med sol, dock inte med ogräs, vi har massor här med som måste bort. Vet bara inte vart jag ska göra av min lilla unge medans man plockar med sånt, han vill ju stoppa varenda sten från grusgången i munnen.
Måste bara berätta för jag tyckte det var lite roligt. Lilla Algot verkar vara lite bekväm av sig och har inte velat gå även om vi håller honom i händerna och sådär. Min erfarenhet är att varenda barn i den åldern vill gå med mamma och pappas hjälp. Algot ska iaf snart börja dagis och jag vill gärna att han går tills dess. Har hört att kavatskorna ska ge barnen bättre balans så jag åkte och köpte ett par igår och Algot som aldrig gått med läragåvagnen tidigare gick och gick hela kvällen :)