-
Ååååhhh så fina. Vill ha!Pysselsyster skrev 2009-06-23 19:45:40 följande:Hejhopp!Finväder och sommarvärme här. Håller en tumme för Lina och spännande fotografering!Har ni sett, underbara hjärtskålar hos www.juliasvitadrommar.se från Monica Johansson.Tipselitipsar! -
mwe-
Hej,
Verkade som vi missade att det var lite rea på sturehoffkrukorna när vi var till smultrongården :(
-
Videli-Tack för tipset om blocket annonsen :)
LinaoMatlida. Åh så kul att det gick bra med fotograferingen, vilken spännande dag det måste varit.
numberone- Säger som de nadra passa på och mys nu. Skrikiga nätter äe såklart inte så mysiga men det kanske ger sig snart. Skönt att Ellen sover iaf.
Nämnde ju att vi köpt två vita ektorpsoffor. Satte ut en blocketannons på våra två gamla soffor från Mio som ska vara vita men som är så fläckiga och äckliga samt att en dyna är helt trasig i en söm....men sålde dem iaf för 2000:- helt galet, jag som trodde att jag skulle få sätta ut en annons med "soffor bortsänkes"
-
Halloj i värmen! Igår var jag och mwe iväg till dalarna på loppis och inredningsrunda och det blev en riktigt lyckad tripp. Vi hittade en jätte stor loppis där vi fyndade lite och sen bar det av till Gruvgatan 13, Norrgården och en helt underbar antikaffär som vi inte mins namnet på. Ska försöka blogga lite om det sen. mammaninna- Åh vilket bra pris. Jag skulle nog kunna tänka mig att ha en sån till en av mina killar. Beror ju lite på vilken ålder det är på dem oxå
-
Nytt i min blogg inredningsdrommar.blogspot.com/
-
Numberone- Kolik väcker såna jobbiga minnen hos mig. Stackars lilla Agnes och stackars er. Går det fortfarande bra för Ellen att sova om nätterna? Algot hade en hemsk Kolik. Jag höll på att bli helt galen och minns tyvärr knappt något av Algots två första månader....förutom Koliken. Nu kanske Agnes kolik inte är lika svår som Algots så nu ska jag ju inte måla upp det värsta. Vi fick iaf ut mjölkfri ersättning på recept och det hjälpte direkt. Tror att mjölken förvärrade hans kolik samt att han behövde mycket mer mat även om han gick upp massor i vikt när jag ammade. Inboxa om du undrar över något eller känner för det. Kram
-
mitt plus här på familjeliv fungerar inte fast det inte gåtr ut fören augusti...har kontaktat familjeliv om det flera ggr men får ju ingen hjälp för det. Irriterande det är
-
Hi hi måste bara berätta för jag tycker det är så gulligt....jag och äldsta sonen som är 3 år satt och tittade på Hedvig & Jags blogg där det fanns likadant inslagspapper som vi köpt till Algots presenter, då säger Anton "titta mamma hon har lagt in Algots presenter på sin blogg" hi hi, 3 år och vet redan vad blogg är. De kan så mycket de där små
-
Villa Nordåker- Hi hi ja han är så jätte glad o nöjd när han kan gå efter lära-gå-vagnen :)
-
Omröstning i bloggen :) inredningsdrommar.blogspot.com/