Vitt lantliv - del 3
Numberone- Jag håller med Lina beträffande den vita lampan, känns lite för moderna för att jag ska gilla den. Någon som vet om man brukar får svar fråb FL när man kontaktat dem? Mitt plus fungerar fortfarande inte
Numberone- Jag håller med Lina beträffande den vita lampan, känns lite för moderna för att jag ska gilla den. Någon som vet om man brukar får svar fråb FL när man kontaktat dem? Mitt plus fungerar fortfarande inte
Lina- Ja jag skrev i mailet jag skickade att d emåste fixa till det o kompensera. Tänkte visa en bild här en dag men det fungerade ju inte heller :(
Lina- Ja där kan jag lägga in. Jag skulle visa den lilla vita hästen på hjul som jag köpte i Falun men den finns med i bloggen nu
Men nu börjar jag fundera på om det är någon inställning på våran dator som är konstig. Försöker göra ett blogginlägg men jag kan inte dela upp texten i avsnitt. Där jag skriver fungerar det men när jag förhandsgranskar sitter all text ihop. Jag vet att det är fler här som haft det problemet men minns inte om någon visste vad det var eller hur man löste det. Hmm jag är inte så teknisk
Nu verkar det fungera i bloggen fats jag inte ändrat något, knepigt. Nu har jag iaf ett nytt inlägg. Hoppas att det är ok att jag lånade en bild från julias butik när jag skrev under vart den var igrån och länkade till henne inredningsdrommar.blogspot.com/
Villa Nordåker- Aha tack för tipset
Villa Nordåker- Tack för grattiset...jag fyller först i morgon jag fick bara några presenter innan :) Jag gillar knoppbrädan massor. Vet du om det är julias man som gör dem eller beställer hon dem?
Villa- Ja men då gör de dem nog, för de ser så där fina och lite ruffiga ut
kolla vilken billig karmstol. Den borde bli snygg vit, funderar på att ringa på den i morgon. www.blocket.se/orebro/Hornskap_med_mera_22371277.htm&w=2
Lina- Åh va bra att du visste, då slipper vi fundera mer på det :)