Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

JohPet skrev 2009-06-30 14:07:38 följande:
    LoM::Vad fin den blev! En ren fröjd att hänga tvätt nu, kan jag tänka mig Grattis till reportaget också. kaktus:: Jag når inte fram på dina länkar.
    Pysselsyster skrev 2009-06-30 15:07:52 följande:
    Hej på er alla! Hoppas ni har det bra och njuter i sommarsolen. Underbart fin den blev, torkställningen, Lina! Vad duktig du är. Jag blev riktigt impad av snickarglädjen, tänk att du fixade den själv Nytt i bloggen vaniljdrom.blogspot.com/
    Tack snälla ni!
  • LinaoMatilda

Numberone: Den första lampan kändes för "modern" för min smak men inte var den ful heller. Ställer mig neutral till den Den andra lampan finns en liknande på IKEA och sen har väl house doctor en sådan om jag inte minns fel.

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-30 19:58:51 följande:
    Numberone- Jag håller med Lina beträffande den vita lampan, känns lite för moderna för att jag ska gilla den. Någon som vet om man brukar får svar fråb FL när man kontaktat dem? Mitt plus fungerar fortfarande inte
    Men jag tycker att det är väldigt länge ditt plus inte fungerat. Det där måste de ju kompensera! Har aldrig haft kontakt med fl så jag vet inte hur lång tid det tar att få svar. Väldigt dåligt att det ska behöva dröja så här länge.
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-30 20:14:30 följande:
    Lina- Ja jag skrev i mailet jag skickade att d emåste fixa till det o kompensera. Tänkte visa en bild här en dag men det fungerade ju inte heller :(
    Och jag som så gärna ser på bilder! Kan du lägga den i ditt galleri?
  • LinaoMatilda

Anton: Så fina saker du fått!

• LinaoMatilda

Villa Nordåker skrev 2009-06-30 21:15:49 följande:

Det står på hemsidan att de tillverkas på gården men jag såg någonstans idag när jag surfade runt på nätet att det fanns likadana knoppbrädor som var omålade så hon/han kanske måla dem. Vem vet vi kanske kan få svar av någon här?!
    Det är Julias man som gör dom.
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-30 21:21:08 följande:
    kolla vilken billig karmstol. Den borde bli snygg vit, funderar på att ringa på den i morgon. www.blocket.se/orebro/Hornskap_med_mera_22371...
    Bäst du ringer nu. Annars är det stor risk den sålts redan. Den var snygg och väääldigt billig
  • LinaoMatilda

Malin: Ja jag har också funderat på att försöka mig på det. Inte så mycket materialkostnader som går förlorat om jag misslyckas totalt.

Anton: Det borde vara förbjudet att inte nappa på ett så bra fynd! Tänk på oss stackare i Finland som skulle behöva betala minst 4x det priset.

• LinaoMatilda

Villa Nordåker skrev 2009-06-30 21:33:29 följande:

Undrar hur man ska få till "knopparna"? Ska man rita ut på virket och sen tälja?
    Ja, eller jag är nog för lat och skulle tälja på frihand.

Videli: OJ! Vilket fynd. Blir inte aaaalls avis på era priser i Sverige *muttrar*
  • LinaoMatilda

Videli: Är det Dyning du skulle köpa? De finns här ännu. Om du vill kan jag skicka åt dig.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3