Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vitt lantliv - del 3

Lina-Jag måste bara bestämma om jag orkar åka o hämta den i morgon, om den finns kvar. När jag väl hittar saker brukar jag bli lite lat :)

• Anton2005

Videli- Tack...du behöver inte kolla kvitto, va bara lite nyfiken o tänkte kanske köpa upp till våran balkong där vi inte har några utemöbler alls för tillfället Mia-Tack för tipset, ska testa det nästa gång jag gör ett inlägg

• Anton2005

Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)

• Anton2005

Lina-Ja de verkar super. Har inte testat vitlöksrivaren än men har velat ha den länge chicago-Tack Villa Nordåker- Ja det är ganaksa skönt, tycker lite synd om Anton bara som fyller i november medans mamma, pappa o lillebror alla fyller under juni o juli

• Anton2005
    numberone skrev 2009-07-03 16:40:07 följande:
    lantlivsmamma:Jag känner att jag helt å håller förutom magsjukan och säger istället kolik på minstingen här hemma. Det finns ingen tid till något egentligen och inspirationen är fullt verksam så det blir total kaos i hjärnkontoret... Lycka till med bloggen!!
    Åh nu äntligen fungerar mitt plus igen.
    Fy vad jag lider med er...det går inte att beskriva hur det är att ha ett barn med kolik men kaos är nog rätta ordet. Det var någon som nämnde akupunktur, jag har oxå hört att det ska hjälpa jätte bra.
  • Anton2005
    JohPet skrev 2009-07-03 11:18:34 följande:
    lantlivsmamma: Tiden räcker inte alls till just nu. Jag har två små väldigt krävande barn, ett hus i stort behov av renovering osv. Man har så många ideér, men hinner knappt städa och laga mat. Dessutom är båda barnen magsjuka och gnälliga just nu Lycka till med bloggandet! Det är ett bra sätt att hålla lite ordning i allt som man planerar och faktiskt genomför.Igår fick vi ett fungerande nytt badrum klart. fortfarande är det mycket kvar. Men nu kan vi äntligen duscha!! Bilder kommer...
    Härligt för er med fungerande badrum. Jag håller med dig om att det är svårt att få tiden och orken att räcka till. Just nu längtar jag otroligt mycket efter att få börja jobba igen, det känns som jag är färdig med mammaledigheten nu
  • Anton2005
    Villa Nordåker skrev 2009-07-03 21:16:36 följande:
    När är det tänkt att du ska börja jobba igen?
    Algot skolas in på dagis 17 aug så jag börjar 1 sep :)
    Idag gick Anton på sommarlov så när jag hämtade honom på dagis såg jag plasten de gjort iordning till Algot...då kändes det nästa overkligt. Tiden går så snabbt
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3