Vitt lantliv - del 3
Lina-Jag måste bara bestämma om jag orkar åka o hämta den i morgon, om den finns kvar. När jag väl hittar saker brukar jag bli lite lat :)
Lina-Jag måste bara bestämma om jag orkar åka o hämta den i morgon, om den finns kvar. När jag väl hittar saker brukar jag bli lite lat :)
Videli- Vad fick du betala för soffan? På hemsidan är det ordinariepriser eller hur?
Videli- Tack...du behöver inte kolla kvitto, va bara lite nyfiken o tänkte kanske köpa upp till våran balkong där vi inte har några utemöbler alls för tillfället Mia-Tack för tipset, ska testa det nästa gång jag gör ett inlägg
Mia-åååhhh vilket fint hus ni ska titta på, jag gillar brutna tak
härlig trädgård verkar det oxå vara
Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)
Lina-Ja de verkar super. Har inte testat vitlöksrivaren än men har velat ha den länge chicago-Tack Villa Nordåker- Ja det är ganaksa skönt, tycker lite synd om Anton bara som fyller i november medans mamma, pappa o lillebror alla fyller under juni o juli