Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

mage06: Kramar från mig också! Hoppas du mår bättre snart.

Mia: Synd! Vad var det som gjorde att det inte blev något?

• LinaoMatilda

mage06: Underbara dopklänningar! Jag bor inte i Haparanda, men i Finland. Och här fanns det dyningar på Ikea senast iaf. Kan kolla om du vill.

• LinaoMatilda

Mage06: Ja det är inga problem. Åker säkert förbi där inom denna vecka. Är det det fyrkantiga eller triangelformade ni vill ha?
    Det är så skönt att ha familjen samlad. Vill inte alls tänka på att han åker i början av augusti igen. Vi är mest hemma. Jag ska iväg till Sverige om några veckor. Då ska Juha med barnen till svärmor, så jag missar ingen familjetid hemma vilket är bra för annars hade jag bara tänkt på det på resan. Annars är vi mest hemma och gör små utflykter. Gulligt av dig att fråga.

Mia: Aj då, synd. Men det betyder bara att det finns ett bättre hus som väntar på er. Kram

• LinaoMatilda

Villa Nordåker skrev 2009-07-05 18:13:57 följande:

Ska du ha med dig släpkära när du ska till Sverige
    Lastbil
  • LinaoMatilda

Anton: Så söta!

Jag har också nytt i bloggen. Den oväntade gästens identitet avslöjas.

• LinaoMatilda
    JennicaO skrev 2009-07-06 19:28:00 följande:
    Hej tråden. För ett tag sen frågade jag om en pärlspontsbänk och fick bra tips på bilder i bloggar. Nu har jag dock glömt vilka bloggar det var Så om någon vänlig själ orkar nämna ett par bloggar med en sån bänk, så lovar jag att jag aldrig ska fråga om den igen
    Julia har en bänk i sitt kök och en i farstukvisten. juliasvitadrommar.blogspot.com
  • LinaoMatilda
    numberone skrev 2009-07-08 13:51:27 följande:
    Ja visst är 40% bra.... säger jag det till anders så säger han bara men Annica går du på den....
    Så typiskt manligt De förstår inte att det är bra att ha rabatt när det är något man behöver man köper. Bara för att man har rabatt betyder det inte att man köper något onödigt ju.
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Här firar vi vår 5-åring, så det är fullt upp. Har lagt lite bilder från barnkalaset i bloggen för den som vill se.

Snart åker jag till Sverige, så tips på bra loppisar på vägen mellan sthlm och gbg är välkomna.

Camilla: Snygga smycken! Tack för tipset.

• LinaoMatilda

Hej och hå på er!

Hinner inte alls läsa ikapp för jag håller på och packar väskan! Imorgon bär det av till Sverige. Jag ska träffa vänner och shoppa och ha såå kul!

(märks det att jag typ aldrig åker någonstans?)

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-07-15 19:42:29 följande:
    Härligt!!! Hoppas ni får en toppenresa. Har du tänkt shoppa massor el?
    Tack! Nej inte så värst. Hoppas på lite fynd och så lite det ena och det andra.
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2009-07-15 19:52:01 följande:
    Undrens tid är inte förbi jag har gjort ett inlägg nillashem.blogspot.com/
    Kul att du bloggar!! Fiiint! Färgen på stolarna är verkligen jättefin.
  • LinaoMatilda

Vad är detta?!?

Har precis kommit hem från min semester och tänkte dela med mig av loppisar och shopping. Och så möts man av dessa otrevliga inlägg. Och sådana påhopp mot Mia tycker jag är väldigt obefogade!

Jag känner mig inte välkommen i den andra tråden och skriver därför endast i denna, som Mia. Det handlar inte om att jag springer efter någon utan istället handlar det om att undvika personer som jag inte kommer överens med.

Det vet ju de flesta att det blev bråk och därför startades denna. Sen gör alla sitt eget val såklart och skriver var de vill.

• LinaoMatilda

Hej på er!

Så kul med aktivitet i tråden! Vill ju gärna ha kvar denna tråd.

Numberone: Bra att du får hjälp! Kan det vara en släng av förlossningsdepression blandat med allt du fått gå igenom med tanke på förra förlossningen också? Ja jag ska inte försöka vara någon amatörpsykolog. Men hoppas det känns bättre snart! Kram

Mammaninna: Ja jag har dig på bloglovin Vill ju inte missa dina inlägg. Och så trevligt med butik! Stort GRATTIS!! Håll oss uppdaterade

• LinaoMatilda

Gummsan: Mysigt med bröllop! Vad blir det för armband och halsband?

Numberone: Att du tar tag i det och gör något åt det är ett stort steg i rätt riktning.

Mammaninna: Oljebaserad håller ju bättre... men det kanske beror lite på hur slitstarkt det behöver vara. Har inget bra svar tyvärr.

• LinaoMatilda
    mage06 skrev 2009-07-28 17:58:49 följande:
    Nu så... anfall...bildbombardemang Ungkarlslya i Köpenhamn www.noamajahemma.blogspot.com
    Fint hem!
    Gummsan82 skrev 2009-07-27 22:19:07 följande:
    LinaoMatillda; det blir ett armband med vita sötvattenspärlor, krackelerade bergskristaller och "silvriga" mellandelar och lås. Halsbandet blir med bara vita sötvattenspärlor "silvrigt" lås. Bild kommer när det är färdigt!
    Låter fint!
    Gummsan82 skrev 2009-07-28 17:36:12 följande:
    Måste bara visa mitt senaste impulsköp på Tradera! www.tradera.com/SHABBY-CHICK-STOR-ANGEL-LAMPA...
    Inte riktigt min stil, men blir nog fin på rätt plats!
  • LinaoMatilda

Hej på er. Gillar också den här tråden och håller mig här.Tycker mest om den lantliga vita stilen. Blev dock lite trött på hela FL efter förra tjafset så jag håller mig lite i bakgrunden. Men blir mer aktiv snart igen Kul att ni håller tråden levande!

• LinaoMatilda
    mage06 skrev 2009-08-09 15:29:41 följande:
    Vad roligt att se dig Lina! Du har en fin sommar ser jag på bloggen Härligt! Jag har inte heller deltagit i några oenigheter. Jag tycker överlag att det är trevlig stämning i båda trådarna! Och är det så att någon känner obehag eller bara inte trivs i någon av trådarna så är det väl bra att det är två Men jag vet inte om jag tycker att den andra tråden är särskilt modern... Nytt i bloggen i alla fall : www.noamajahemma.blogspot.com
    Hej! Va gullig du är. Roligt att se dig också
  • LinaoMatilda

Mage06: Tack söta för din kommentar i min blogg. Den gjorde min dag

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3