Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Inte samma avdelning med samma dagis. De har två avdelningar en med barn 0-3 år o sen en 3-6 år men eftersom de är ute så mycket så kommer de nog vara en del tillsammans iaf

• Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2009-07-05 19:32:19 följande:
    Anton: Så söta!Jag har också nytt i bloggen. Den oväntade gästens identitet avslöjas.
    Tack! Åh så kul o se vad det blev o så fint
  • Anton2005
    mwe skrev 2009-07-13 18:01:32 följande:
    Anton: För en tid sedan undrade du om fina elementskydd. I denna katalog sid 26-30 finns fina elementskydd i vitt förståss... www.lundbergs-prod.se/WebArchive/Docs/Lundber...
    Tack, där ska jag kolla. Är så impad över att du är så duktig på att hitta saker. Brickbordet var oxå jätte snyggt

Videli-Tack för tipset om blocketannonsen...vad var det? :) Vi har varit iväg på lite semester så jag missade tyvärr annonsen, måste sålts snabbt.

Ni som målat gamla skolbänkar, målade ni dem invändigt oxå. Har precis börjat med min ochd et känns som ett evighetsprojekt
  • Anton2005
    JagOchHan skrev 2009-07-13 06:45:12 följande:
    Godmorgon.Nytt hos migWhittOchCharmigt.blogspot.comVilla - är det fågel blå som du tänker på inne i Femmanhuset? Dom har nog stängt ner om jag inte minns fel. Har ni tid och möjlighet är ju bagarn och kocken en butik som inte bör missas - mycket för den som tycker om att baka. Även haga bör besökas. Där ligger det en massa små fina butiker.
    Hej
    Hur har det gått med försäljningen av erat hus?
  • Anton2005
    JagOchHan skrev 2009-07-13 19:59:53 följande:
    Hej hej Det är sålt Blev sålt 2 dagar efter att visningarna var slut. Så det känns skönt att det är över.
    Åh va bra att det gick så smidigt :)
  • Anton2005
    Videli skrev 2009-07-13 23:31:10 följande:
    Anton,Jaa jag såg att annonsen försvann fort. Det var ett likadant bokskåp som jag har (det som finns i bloggen), vitmålat för ynka 375 kr i Örebro.
    Åååhhh skit att jag missade det, ett sånt hade jag verkligen velat ha..o så himla billigt. Typiskt att jag var bortrest då. Jätte snällt av dig att du tipsar
  • Anton2005

Gomorron föresten :)

Vad har ni för tak hemma?
    Vi har spännpapp i nästan alla rum och på flera ställen är pappen sprucken. Igår började vi ta ner pappen i våran hall på öv och under är fina, charmiga plankor. Nu funderar vi på att bara riva ner pappen och måla plankerna vita, vad tror ni om det? Blir det för mycket att gjöra så i nästan alla rum?

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3