• mystisk89

Är alla killar anal beronde?

Vad är det som får en kille att tända så enormt på rumpan/analen ? varför inte nöjja sig med framstjärten? förstår inte, snälla killar svara på min fråga. Vill gärna veta, min pojkvän är helt BEROENDE av analen. Jag därimot hatar det !!

• Svar på tråden Är alla killar anal beronde?
  • Anonym (va?)

jag har varit med över 20 killar.... och har aldrig ens blivit tillfrågad om jag skulle vilja... min sambo som jag har nu har sagt att han tycker att det är avtändande.... så ALLA gillar det inte. och skönt är det. jag hade ALDRIG ställt upp.

• Anonym (njae)

I början så lockade det förbjudna, men så kul är det inte i längden.

Det är ju som att runka med två fingrar istället för med hela handen...

• mystisk89

hm, jag har allti kommit till killar som verkligen älskar analt, min sambo jag har nu är helt beroende av det . Men jag kan inte jag tycker det är väldigt äckligt .!. Är det fel av mig att säga då får han gå till någon annan tjej som gillar analt ? han tjatar hela tiden om det och han allti är åh pillar vid min rumpa .. INTE I men brevid och grejja., =/

• Fannsan
    mystisk89 skrev 2009-06-10 20:22:31 följande:
    hm, jag har allti kommit till killar som verkligen älskar analt, min sambo jag har nu är helt beroende av det . Men jag kan inte jag tycker det är väldigt äckligt .!. Är det fel av mig att säga då får han gå till någon annan tjej som gillar analt ? han tjatar hela tiden om det och han allti är åh pillar vid min rumpa .. INTE I men brevid och grejja., =/
    Fy fan vad drygt, jag skulle klå till han!
  • mystisk89
    Fannsan skrev 2009-06-10 20:23:48 följande:
    Fy fan vad drygt, jag skulle klå till han!
    haha ^^, sant jag har lust men jag kan inte =/
  • Anonym (tjej)

Jag är tjej och tycker om det, inte alltid men ibland när jag är som mest kåt. Runt analen finns det massa nerver som är känsliga för beröring och gör man det på rätt sätt blir det riktigt skönt.
    Min sambo testade aldrig analsex innan han träffade mig. Det var jag som tyckte vi skulle göra det eftersom jag har gjort det innan.
    Nu tycker han sådant är upphetsande ibland. Alla killar gillar inte det, har hört många säga att "där ska inget in bara ut" men alla är olika.

• Fannsan
    Anonym (tjej) skrev 2009-06-10 20:27:41 följande:
    har hört många säga att "där ska inget in bara ut" men alla är olika.
    precis så tycker jag också ;)
  • Anonym (rumpfia)

Vi har analsex ibland, samt pill och smek där bak. Men det är för att JAG tänder på det. Min man tycker att det är tillräckligt trångt där framme men kan tänka sig att stoppa in snoppen (eller ett finger) där bak ibland för att det gör mig lycklig

• Anonym (tjej)

Ja finger där bak medan man har sex kan få mig att få mycket starkare orgasm men det är inte det ts vill veta

• mystisk89

hm, okej ja vissa gillar ju det och vissa inte. Alltså jag har haft analsex vi säger 5 ggr och 2 utav dom ggr har det varit skönt för att den personen har gjort det väldigt skönt för mig.
    Men min kille kan inte rikigt göra det så skönt för mig, och då vill jag verkligen inte.!

Svar på tråden Är alla killar anal beronde?