• mystisk89

Är alla killar anal beronde?

Vad är det som får en kille att tända så enormt på rumpan/analen ? varför inte nöjja sig med framstjärten? förstår inte, snälla killar svara på min fråga. Vill gärna veta, min pojkvän är helt BEROENDE av analen. Jag därimot hatar det !!

• Svar på tråden Är alla killar anal beronde?
  • lennartsdotter

Största problemet verkar vara att din partner inte accepterar ditt nej. Det är en sak att gilla det, men man måste kunna acceptera ett nej. Om inte får man gå vidare till någon annan.

Och nej, alla killar är inte analfixerade.

• Anonym

Det är nog mest sexoerfarna personer från den porrskadade generationen som hypar upp analsex. Porren verkar kunna göra vadsomhelst till snuskfantasi hos gemene man.

• Anonym (Loloo)

menar du på allvar att du säger framstjärten ts? herregud DET är ju konstigt om något. Stjärten har man bak inte fram!

• hallonåblåbär

Min sambo tänder på rumpor men inte på analsex thank god!!

• tina04
    hallonåblåbär skrev 2009-06-11 10:10:11 följande:
    Min sambo tänder på rumpor men inte på analsex thank god!!
    Underbart underbart
  • Kamme

Ja, alla killar är BEROENDE av analsex, så är det.
    Speciellt när alternativet kallas för "framstjärt".

• Anonym (Loloo)
    Kamme skrev 2009-06-11 10:12:56 följande:
    Ja, alla killar är BEROENDE av analsex, så är det.Speciellt när alternativet kallas för "framstjärt".
    ha,ha!!
  • Anonym

Jag tycker oxå killar verkar vara helt fixerade vid analsex... typ alla ja gträffat.

Personligen tycker jag det är fruktansvärt äckligt.

• Anonym (69"-man)

Jag har själv funderat över min analfixering i snart 20-år och kommit fram till att det förmodligen är någon medfödd störning för egen del. Vi kom över p-tidningar i returpappret när jag gick på lågstadiet och det var redan då rumpor som var mest spännande för min del.

Gennerellt sett så skiljer det sig naturligtvis från person till person men porrens inverkan på den anala fixeringen gå inte att bortse ifrån. Det är nog skillnad mellan generationer också ju yngre man är destå mer main stream anses analsex vara.

Tillsist så går det inte bortse från "det förbjudna" faktorn.

• TyskMamma

Min man har sagt att det är själva "trångheten" som gör det skönt för honom att ta mig i röven. Att den inte "ger vika" lika mycket som könet gör. Män vill ju gärna ha kuken ordentligt "omslingrad" =) Det är ju därför de tex tycker om att kvinnor är trånga och det har ju ingenting med oskuld eller heder att göra som många kvinnor tenderar att missförstå. Det är väl därför det är skönt för mannen att ta kvinnan analt. Det och kombinationen att det är lite förbjudet.
    Det har min man sagt till mig iaf när jag frågade honom. Jag vet ju inte, men jag kan ju iaf återge vad min man sa. =)

Svar på tråden Är alla killar anal beronde?